30 Mart 2013 Cumartesi

ALIŞVERİŞ - 2

            Bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım. Aslında siparişi vereli tam bir hafta oldu ama kargom elime az önce ulaştı, bu benim yaşadığım yerden kaynaklanıyor çünkü kargolar haftada bir gün geliyor buraya. Aras Kargo için Pazartesiyi, Yurtiçi Kargo için Perşembe günlerini beklemek zorundayız.



          Ducray ürünleri benim yaklaşık 3 yıldır severek kullandığım bir marka. Bu şampuanı bu kış başından beri kızımla beraber kullanıyoruz. Kızım kepek şampuanını kullandı bu da günlük bakım şampuanı kepek oluşumu durduktan sonra koruma programı diyebiliriz. Yazısı gelecek.




           Diğer ürünler ise Bioder tüy azaltıcı roll-on merak ettim. Terleme açısından en azından benim terleme problemime çözüm olacağını sanmıyorum bu konuda hiçbir beklentim yok diğer görevini yerine getirebilecek mi göreceğiz.  Sally Hansen İnstant Cuticle Remover bir tırnak eti temizleyici makas, pens ihtiyacı olmadan kullanılıyor. Bu ara çok popüler ben de merak ediyordum  bakalım  kullanıp göreceğiz.
          Aslında bir ürün daha istemiştim Oksizinc krem di sanıyorum ancak temininde problem çıktığı için gelmedi. Onun yerine güzel bir çikolata göndermişler. Bu resimde toplu gösterim.




             Eczanemizde.com benim çok beğendiğim bir site daha önce de oradan ufak çaplı bir  alışveriş yapmıştım. Siparişinizi verdiğiniz andan itibaren her aşamanın durumu ile ilgili olarak e-  posta yolu bilgilendiriliyorsunuz. Oksizinc kremi ücretsiz kargo bedeli olan 89 tl. yi tamamlamak için almıştım ürün temin edilemeyince birebir iletişime geçtiler para iadesi isteyip istemediğimi   sordular ve kargo ücreti de talep etmediler, kısacası müşterilerine değer veren bir hizmet              sunuyorlar. Yalnız bu  kez yazmama rağmen tester ürün göndermemişler, onun yerine kendi ortak şirketleri de olan CKLT markalı bir çikolata paketi yollamışlar. Kendilerin teşekkür ediyorum.
Ürünlerin fiyatları ise Ducray şampuan normalde 35tl. civarında  şuan kampanyalı fiyatı ikinci ürün  %50 indirimle  52tl. Bioder roll-on 14.00 tl. ve Sally Hansen İnstant Cuticle Remover 23.85 tl. Bu ürünü belki Gratis vs.den daha ucuza alabilirdim ancak yine yaşadığım yerin her yere uzak olması nedeniyle online almayı tercih ettim.                                                                                             
Eczanemizde.com'a ulaşmak isterseniz aşağıdaki adrese tıklamanız yeterli     


                    Mutlu günler dileğiyle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder