26 Mart 2013 Salı

DUCRAY ELUTION ŞAMPUAN

              Dün yazdığım alışveriş yazısındaki ürünlerden Ducray şampuanı bekletmeden hemen yazmak istedim çünkü zaten ben ve kızımın kullandığı bir ürün.
              Ducray markası yine Fransa kökenli bir dermokozmetik marka, Avene markası ile aynı çatı altında bulunuyor ve ikisi beraber Pierre-Fabre laboratuvarlarında üretiliyorlar. Markanın  Türkiye' de uzun bir süredir satışı olmasına rağmen  yakın zamana kadar bir temsilciliği bulunmuyordu  kısa bir süre önce almışlar çünkü ilk kullanmaya başladığım zamanlarda ürün hakkında hiçbir bilgi edinememiştim.
              Marka,  saç ve saçlı deri problemleri ile problemlerden dolayı hassaslaşan saç derisini normale döndürmek için profesyonel ürünler sunuyor. Sağlıklı saç için öncelikle  sağlıklı saç derisi bakımını sağlayan marka, her türlü problem için de ayrı ürünler üretmiş. Saç problemlerinin bir çoğunun dahili problemlerden dolayı kaynaklanmasıyla beraber çevresel faktörlerde çok etkili. Mevsimsel değişimler, stress, hava kirliliği ve daha bir çok nedenden kaynaklanan problemleri içeriğindeki çinko, B5 ve dermoproteinler sayesinde çözüme ulaştırıyor.   
             Ben Ducray ürünleri ile 3 yıl önce dermatoloğum sayesinde tanıştım. Roaccutane tedavim öncesi sapıtan cildimle beraber saç ve saçlı deri problemlerim de başlamıştı. İmdadıma bu şampuanın bir başka problem için olan çeşidi yetişti. O zamanki problemim ciddi bir seboreik dermatit problemiydi ve Kelual DS ile dönüşümlü olarak bu şampuanı kullanmaya başladım. 8 hafta sonra sonra problemimden eser kalmamıştı. Elution şampuan daha çok asıl problemin şampuanıyla beraber kullanacağınız bir günlük bakım şampuanı. Duşta ikisini beraber veya hafta içinde dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz. Bu kış başında artık 11 yaşına giren kızımda da kepek benzeri bir problem başladı ancak bu şampuanları doktoruma sormadan kullanmadım çünkü çocuklar için uygun olup olmadığını bilmiyordum onay aldıktan sonra kullandık. Kelual DS bittikten sonra yine bununla devam ediyoruz, bir nevi koruma programı da diyebiliriz.
     

                                                  

                                                      Resimleri büyütmek için tıklayınız.




               Ürün 200 ml. ve haftada ortalma 2-3 kez kullanılması öneriliyor. Fotoğrafta rengi biraz daha koyu çıkmış  daha açık bir renge sahip, kıvamı normal bir şampuan kıvamında, kokusu kimyasal bir koku değil ama öyle aman aman parfümlü bir kokusu da yok. Verdiği temizlik hissi çok güzel ve sonrasında özellikle saçlı derinizde kaşıntı probleminiz varsa eser kalmıyor. Yalnız söylemem gerekiyor ki saçları bir miktar kurutup, uçlarını hafif çatallaştırabiliyor, üzerine isteseniz bu seriden biraz fiyatlı bir saç kremi seçebilirsiniz, isterseniz de normal saç kreminizi uygulayabilirsiniz. Ben duş sonrasında saç uçları için de bir ürün kullandığım için çok problem olmadı.
         Ben bu üründen başka bir de Roaccutane kullandığım zamanda aşırı kuruyan saç derisi için yine serinin Selegel adlı şampuanını kullandım. Bir de Elution şampuanın  yaz mevsiminde sık yıkanan saçlar için Extra - Doux olan versiyonu var, onun gramajı da 300 ml. fiyatı Elution'la hemen hemen aynı.


                                             

                                                    Resimleri büyütmek için tıklayınız.


                                              

                                                          Burada da içerik listesi;
                                       

                                    
           

              Görüldüğü üzere içerik listesi pek  masum değil, ne ararsak var türünden ama yapacak pek fazla bir şey yok. Sürekli kullanmasam da özellikle kış mevsiminde dönemsel problemler için kullandığım bu şampuanı bayii eczanelerden ya da benim yaptığım gibi online olarak 32-35 tl. civarında bir fiyata edinebilirsiniz. Sık sık yapılan  kampanyalarda 1 alana 2. si %50 indirimli de  olabiliyor.


            Güneşli günler dileğiyle......                                        

1 yorum:

  1. Merhaba
    Ben ducray kulanacağım ama sacım ve derim kuruselegele baktım ama bulamadım.Adı değişmiş olabilirmi acaba?

    YanıtlaSil