21 Mart 2013 Perşembe

JOHN FRIEDA SAÇ SERUMU VE BODY SHOP AHŞAP TARAK

              Bugün iki ürünle karşınızdayım, nedeni ise benim  ikisini bir arada sürekli olarak kullanıyor oluşum. Ürünlerden ilki hemen herkesin bildiği John Freida markasının elektriklenme ve kabarma problemine karşı kalın telli saçlar için bir olan serumu. Yapı itibariyle oldukça kıvırcık, dipleri yağlanmaya müsait ama uçları kuru ve kabaran saçlara sahibim bir de buna uzunluğunu eklersek ortaya ne kadar karışık bir saç çıkıyor tahmin edemezsiniz. Kabarma ve elektriklenme sorunu için bu zamana kadar bir çok ürün kullandım, birçok yöntem denedim ancak hiçbiri bu serum kadar etkili olmadı.
             İngiltere menşeili  marka, saç problemlerine  renk ve cinslerine göre geliştirdiği  ürünlerle çözüm  önerileri sunuyor. Frizz-ease serisi ise kabarma ve elektriklenme problemlerine karşı olan ürünleriyle ünlü. Frizz-ease serisinin şampuan, saç kremi, serum, şekillendirme ve yoğun bakım ürünleri bulunuyor. Ben serinin sadece serumunu kullanıyorum. Elektriklenme problemimi büyük ölçüde giderirken, düzleştirici etkisiyle yoğun kıvırcık dalgalarımı fön öncesi açıyor, rahatlatıyor. Verdiği yumuşaklıkla kolay tarama sağlıyor.




          Ürün içeriğindeki yosun özleri ve ipek proteinleri ile saçları kontrol altına alırken, yumuşaklık ve parlaklık vaad ediyor. Ben bu özelliklerinin yanı sıra ısıya karşı koruma konusunda da katkısı olduğunu düşünüyorum. Serumun ince, kalın ve orijinal formül diye adlandırdığı normal saçlar için olan üç çesidi bulunuyor. Tam bir düzleştirme etkisi için serinin şampuan ve saç kremi kullanıldığında daha etkili olacağını düşünüyorum.




             Ürün kıvamlı bir yağ şeklinde benim uzun saçlarım için ortalama 3-4 pompa yeterli oluyor. Kullanım şekline uygun olarak kullandığınızda nemi içine hapsediyor ve daha yumuşak daha esnek saçlara sahip  oluyorsunuz yalnız benim gibi yağlanmaya müsait saçlarınız varsa saç diplerine değdirmemenizi öneririm. Uygulamadan sonra saçlarınız  fön, maşa ya da düzleştirme işlemi için uygun hale geliyor.




              Ürün arka etiketinin üzerine ikinci bir etiket yapıştırıldığı için içerik listesi gözükmüyor ancak orijinal sitesinde aşağıdaki gibi. ( Resimleri büyütmek için tıklayınız. )
CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE,
MINERAL OIL, HYDROLYZED SILK, ALGAE EXTRACT, FRAGRANCE
             John Freida saç ürünlerine, kozmetik marketlerden veya  Boyner, YKM gibi mağazalardan ulaşabilirsiniz, ürün 30 ml. ve fiyatı 38tl., indirim zamanlarında Gratis'lerden veya online alışveriş sitelerinin kargo bedava kampanyalarından daha uygun fiyata edinebilirsiniz.
             Seruma ilave olarak benim elektriklenmeyi önlemek için ikinci saç ürünüm The Body Shop ahşap tarak. Bildiğiniz gibi plastik fırça ve taraklar statik elektrik ürettiği  için kabarma ve elektriklenmeyi artırıyor. Seyrek dişleriyle kıvırcık ve dolaşan saçlarınızı büyük kolaylıkla tarıyorsunuz kendi sitesinde de top rated ( çok satan )ürünler arasında yer alan ürünü The Body Shop mağazalarından 18tl. karşılığında edinebilirsiniz.


             Mutlu günler dileğiyle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder