12 Mart 2013 Salı

M.A.C MINERALIZE SATINFINISH FOUNDATION

           Bugün bir fondöten yazısıyla karşınızdayım. Kendisi benim öğrencilik yıllarımı saymazsak uzun zaman sonra kullandığım ilk fondöten olur bundan önce ne kullanıyordun derseniz uzun bir süre hiçbirşey kullanamadım derim çünkü bundan kısa bir süre öncesine kadar ne kozmetik ne dermokozmetik sanayii ne de benim cilt rahatsızlığım herhangi birşey kullanmama izin              veriyordu.Ama artık kontrollü bir iyileşme sürecindeyim.                                                                 




                 M.A.C mineralize satin finish fondöten ben aldıktan bir süre sonra üretimden kalktı, onun yerine mineralize moisture SPF 15 fondötenleri çıkardılar ancak bu fondöten için yazacaklarım yeni seri içinde geçerli aşağı-yukarı aynılar. Hassas cildim için tesadüfen tercih ettiğim bu fondöten  herşeye  tepki veren cildimi  rahat ettirdi ve seçmemdeki en büyük etken oldu. Ürün pompalı bir şişede geliyor ve 30 ml. SPF 15 içeriği + özelliği, bendeki NW 20 rengi.




                  M.A.C bu fondöten için içindeki mikro mineraller sayesinde ışığı yansıtır, ağırlık yapmaz, problemsiz bir görüntü oluşturur, hafif-orta kapatıcılık sağlar, içindeki A, C ve E vitaminleri ile sağlıklı ve ışıltılı bir cilt sağlar, normal ve kuru ciltleri gün boyu nemlendirir demiş. Ben bu fondöteni aldığımda Roaccutane tedavimin son ayındaydım ve cildim yaz mevsimi olmasına rağmen oldukça kuruydu ancak şu anda da kışın kuru-karma, yazın karma olan cildimde de kullanıyorum akma-kusma gibi bir problemle karşılaşmadım, oksitlenme dediğimiz  bir süre sonra oluşan renk koyulaşmasına rastlamadım.




                 Ürünün yapısı yukarıdaki gibi çok  koyu değil ancak çok sıvı da değil, iki pompa ürün benim yuvarlak ve tombul yüzüme yetiyor, ürünü süngerle uygulayabileceğiniz gibi fırça ya da elinizle de uygulayabilirsiniz, ben en iyi sonucu flat veya buffing brush dediğimiz yuvarlak uçlu sık kıllı fırçalarla alıyorum. Stippling brush çizgilenme yaparken sünger fazla ürün yiyor, parlama problemi için üzerine transparan pudra geçmenizi  öneririm.




                  İçinde belli belirsiz ışıltılar içeren fondöten bir süre sonra cilde oturunca ışıltıları kayboluyor va sağlıklı bir görüntü bırakıyor, kapatıcılığı ise orta düzeyde, yani ben fondöten süreyim ama kalıp gibi durmasın, doğal bir görüntün olsun diyorsanız öneririm. Son olarak ben aldığımda 72 tl. olan ürünün son gelen M.A.C zamlarından sonra 85 tl.civarında olduğunu düşünüyorum.
                                                     



                 Sevgiler.....
                     

1 yorum:

  1. merhaba, bu fondoten, çok merak ediyordum. yazısını okumak güzel oldu. blogunuzu twitterımda paylaştım, yazılarınızın devamını görmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil