9 Mart 2013 Cumartesi

PHYTOMER GOMMAGE MARIN PEELING





               Bugün  bitmeden bir cilt bakımı ürünü yazmak istedim. Kendisi normal ve hassas ciltler için bir peeling. Phytomer markası Fransa kökenli bir marka daha çok bizim profesyonel kabin bakımı dediğimiz ürün cinslerinden, o yüzden belki piyasada bulmak biraz güç olabilir. Phytomer ürünlerinin Türkiye temsilciliğini ise şu anda Doğuş spa ve kozmetik ürünleri yapıyor.
                                       




                 Ben ürünü bir rastlantı sonucu  Temmuz ayında Trendyol'dan almıştım ( karışık cilt bakım ürünleri kampayası içindeydi), o günden beri de düzenli kullanıyorum, içinde ancak 1-2 kullanımlık kaldı. Bununla beraber bir nemlendirici maske ve bir de tonik satın almıştım. Toniği kullandım bitti, güzeldi, fena değildi, hafif tıbbi bir koku vardı, Phytomer ürünlerinde genelde böyle bir koku oluyor, nem maskesinin yazısı da gelecek .
             


                Ürün bu şekilde oldukça sıvı, fazlaca bir yosun kokusu var çünkü içerikte yosun özleri mevcut, kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor, çalkalamadan kullanılırsa sadece suyu geliyor, içindeki partiküller çok yumuşak ve değişik bir şekilde ovalayınca büyüyor, adeta bir slgi gibi, lastik gibi bir kokusu ve yapısı var, en azından ben de öyle bir his uyandırdı. Yüzünüze sürdükten sonra ovalıyorsunuz ve parçalar büyüyor. Partiküllerin yumuşak yapısı hassas bir şekilde cildi arındırıp temizliyor, yıpratmıyor genel olarak siyah noktaları olanlarda  bir fark yaratmayabilir ancak verdiği temizlik hissi güzel, cildin arındığını gerçekten görebiliyorsunuz. Haftalık cilt bakım rutini için uygun. Hassas, problemli, tedavi gören ya da ileri yaş grubu ciltler rahatlıkla kullanabilr.
                              



                    Ürünü yüzünüze sürdükten sonra birkaç dakika beklemeniz öneriliyor, ben 5-10 dk. civarında bekliyorum sonra suyla durulayabilirsiniz. Haftada iki kez kullanım önerilmiş. Ürünün makeupalley yorumları 4.8, fiyat bilgisi vermem gerekirse 14.99 tl. ye edinmiştim ama amazon gibi online sitelerde 31.41 USD fiyatı olduğunu gördüm. Sonuç olarak beğendiğim ve memnun kaldığım bir peeling oldu,  yurtdışından alma imkanınız olduğu gibi, cilt bakım salonlarından ya da benim gibi online sitelerden edinme olasılığınız da var, bakımlı bir hafta sonu  dileğiyle....
   
                                                                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder