22 Nisan 2013 Pazartesi

BOBBI BROWN SPF 15 TINTED MOISTURIZER



                 Bobbi Brown Renkli Nemlendirici aslında benim şurada yazdığım Stila renkli nemlendiriciden önce yazmam gereken bir üründü çünkü SPF 15 yani önümüz yaz, güneş yüzünü iyiden iyiye gösterdi yaz için koruma miktarı yeterli gelmeyebilir, bir sıralama hatası yapmışım.






               Benim ürünle tanışmam yaklaşık 2,5 yıl öncesine dayanıyor yüzüm iyileşmeye başlayıp birşeyler kullanmaya başlamanın sırası gelince hafif bir ürün aramış tercihimi de bu üründen yana kullanmıştım. O zaman hem kozmetik hem de dermokozmetik markaların BB cream ve renkli nemlendiricileri bu kadar patlamamıştı. Seçenekler arasında Laura Mercier, Dior ve Bobbi Brown vardı, diğer iki seçenek çok daha farklı özellikte olduğu için tercihimi bundan yapmıştım iyi ki de yapmışım bu geçen süre içinde sonbahar, kış ve ilkbahar aylarında elimden düşürmediğim, oil free olmamasına rağmen hassas ve problemli yüzümde hiçbir sıkıntı yaratmayan, bir kaç kez hastanede kaldığım için temizleyememe rağmen sıkıntı yaratmayan ve bir o kadarda bereketli bir ürün.
              O kadar uzun süredir kullanmama rağmen bu kış mevsiminin başında ürünü ancak azaltmayı başarabildim. Ben bu lamine ambalajların ürünler hafif bitmeye başlayınca  aldığı şekilden çok rahatsız oluyorum ve hiiiiç hoşlanmıyorum ( huysuz başak perisscope ), içinden çıkarmakta zor olunca ürünün ambalajını yukarıdan bir miktar küçülttüm ( hoş görünmediğini biliyorum ).




               Parmağımda görünen miktardan biraz fazlası tüm yüze yetiyor. Kıvamı normal çok akışkan değil çok katıda değil, elimle de, fırçayla sürdüm ama en çok flat top fırçayla güzel sonuç aldım, duo fibre fırçalar biraz çizgilenme ve iz yapabiliyor. Nemlendirmesi ve dağılımı güzel ama ben yine de    altına kendi nemlendiricimi uygulayarak kullanıyorum. Kapatıcılığı az, gün içerisinde oksitlenme      gibi bir problem yapmadı, ürün sürüldükten sonra çok doğal, hafif ve oldukça canlı bir görüntü         veriyor hatta bazen çok hafif ıslak, bu görüntüden hoşlanmayanlar üzerine ya da sadece T bölgesine   pudra geçebilirler. Çok yağlı ciltler yağlanma problemi yaşayabilir bence kış mevsimine çok daha     uygun. Ayrıca benim için SPF 15 az ama yine kışın kısa süreler için yeterli sayılabilir.                    
              Bendeki rengi Light to medium tint hafif, sarı alt tonlu gibi ama çok sırıtmıyor diğer 5 renk seçeneği içinde bana en uyan renk buydu, buydu diyorum çünkü geçen yıl Bobbi Brown önce bu ürünün yeni versiyonunu ardındanda oil free versiyonunu ve hatta en yeni olarak BB cream versiyonunu ve çok kuru ciltler için nemlendirici balm'ını piyasaya sürdü, o ürünlerinde yorumları gayet iyi özellikle oil free versiyonu çok olumlu yorumlar almış. Ben bu yeni seriden en çok moisturizer balmı merak ediyorum ama önümüz yaz mevsimi olduğu için henüz bir Bobbi Brown standına gidip fikir almadım. Balm olduğu için daha çok kış mevsimine uygun olduğunu düşünüyorum.                   
              Fiyat konusunu çok hatırlamıyorum aldığım zaman 50 tl. civarındaydı sanırım ayrıca üzerine  indirim yapmışlardı hatırlıyorum, şu an ki fiyatlar hakkında bir fikrim yok çünkü seri değişti. Bobbi Brown ürünlerine Boyner, Harvey Nichols ve Akmerkez' de yeni açılan mağazalarında birde Maslak Sun Plaza'daki ELCA store 'dan ulaşabilirsiniz ancak yine belirteyim ELCA' da ürün devamlılığı yok yani bir kez bulup aldığınız bir ürünü bir daha bulamayabilirsiniz.
            Bitirmeden yeni seriye ait ürünlerin normal ve oil free olan ürün resimlerine yer vermek istiyorum.





               Bobbi Brown'un kendi sayfasına ulaşıp  ürünleri ayrıntılı incelemek isterseniz  sizi şöyle alayım.
      

                               Güzel bir hafta dileğiyle........                                         

1 yorum:

  1. Merhaba dut yaprağı, bloğumdan teşekkür ettim ama sana da uğramak istedim. Güzel yorumun için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil