11 Nisan 2013 Perşembe

MENEKŞE YAĞI VE AKAT GARDİ TIRNAK CİLASI KURUTUCU SPREY

                  Bugün elimdeki diğer tırnak ürünlerini  de yazayım ve seriyi tamamlayayım dedim. 2 ürün birden tanıtmak istiyorum. Güçlendirme ve tırnak eti bakımından sonra son zamanlarda çok duyduğum menekşe yağını denemek istedim. Menekşe yağı özellikle saç bakımı için önerilen ve kokusundan ötürü mikrop kırıcı özelliği bulunduğu ve tedavi edici etkisi bulunan bir yağ. Ben saç tedavisinin yanında tırnak bakımında da hem güzel kokusu hem de tırnakları nemlendirip soyulma, kat kat ayrılma problemlerine iyi geldiğini, tırnak kenarlarını güzel yumuşattığını duymuştum. Tabii bizim aktarlardan aldıklarımız sentetik içerikli, damıtılarak elde edilmiş saf niteliği olan bir yağ değil ancak aldığım günden beri genelde gece yatarken birer damla tırnak diplerime ister ojeli ister ojesiz olsun damlatıyorum ve bir miktar ovarak masaj yapmaya çalışıyorum kalanı da  ellerimin üzerine yediriyorum. İnanılmaz kokusu bir anda her yanı sarıyor sabaha kadar neredeyse kokusu uçmuyor ve sabah kalktığımda yumuşacık ellerle uyanıyorum ve en önemlisi menekşe yağını kullandığımdan beri sanki biraz daha hızlı uzayan tırnaklarım var.


                                            Aktarlardan 4-5 tl. gibi bir fiyata edinebilirsiniz.

              Bugünün ikinci ürünü ise bir oje kurutucu sprey. Daha önce böyle bir ürün kullanmamıştım, sadece kuaförde birkaç kez Flormar'ın oje kurutucu spreyini pedikürden sonra kullanmıştım ama onun yapısı daha saç spreyi formunda uçucu bir yapıya sahip. Ben genelde koyu renk ojelerimi gece yatmadan önce sürüp, yatak yorgan izi olmaması içinde ellerimi dışarı sarkıtıp uyuyorum, sabah bakıyorum bazen bozulmuş, bazen iz olmuş.




               Bu ürünü de ben uçucu bir yapıya sahip sanarak aldım ancak ilk denememde yağlı bir yapısı olduğunu görünce biraz şaşırdım. Ojemi sürdükten sonra parmaklarımı bir araya getirip 1-2 fıs sıkıyorum. Hafif yağlı yapısı ojenin üzerinde sanki koruyucu bir tabaka meydana getiriyor, yaklaşık 5 dk. içerisinde ojenizin büyük bir kısmı kuruyor, geriye güzel bir parlaklık bırakıyor, biraz alkol kokusu barındırıyor gibi, ojenin soyulma süresine bir faydası yok. Ben sıktıktan sonra spreyin fazlasını kenarlara yediriyorum.




             Kozmetik marketlerden 3 - 5 tl. karşılığında edinebilir, muadillerini aşağı yukarı aynı fiyata parfümeri ve kozmetik marketlerden bulabilirsiniz.
                


          Ojelerimizin hiiiiiiiç bozulmadığı, tırnaklarımızın hiiiiiiç kırılmadığı günler dileğiyle.... 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder