2 Nisan 2013 Salı

STILA RENKLİ NEMLENDİRİCİ

               Hafta sonu İstanbul ve çevresinde oldukça sıcak ve güneşli bir hava malumunuz, herkes oh ne güzel gezelim, yürüyüş yapalım derken kendini sokaklara atıverdi. Güneşli günler tam kendini göstermişken  ben de artık elimdeki  SPF'li ürün yorumlarına ufaktan başlayayım dedim. Gerçi güneş korumasının yaz - kış kullanılması gerektiği düşünülürse kapalı veya açık hava olması farketmez.
              Stila 2006 yılına kadar Estee Lauder şirketler grubunun bir üyesiyken sonraları bağımsız olan İsveç kökenli Amerikalı bir kozmetik firması. Bazı ürünleri çok sevilirken bazı ürünleri de hiç sevilmiyor ancak yine de çok büyük bir hayran kitlesine sahip. Benim bildiğim kadarıyla renkli nemlendirici ve baz meselesini ilk çıkaran kozmetik firmalarından biri. Ürün yelpazesi oldukça iyi sayılabilecek  durumda ama gereksiz pahalı fiyatlarıyla dünyanın her yerindeki kullanıcıları tarafından tepki çekmekte.
              Sheer Color  Tinted Moisturizer adından da anlaşılacağı gibi bir renkli nemlendirici. Ben bu üründen kozmetik yasağından önce bir tane kullanıp bitirmiştim sonrasında ise iki rengini daha yurtdışına giden arkadaşıma sipariş etmiştim.


            



                 Ürün 50 ml. ve oil free ve bana göre karma-yağlı ciltler için uygun. Benim ilk kullandığım renk 02 nolu ( sanırım bare ) renkti, sonrasında ise  02 ve 03 rengini yaz ve kış mevsiminde kullanmak için beraber aldım. 03 light rengi olması gerekiyor, üzerindeki etiketleri düştüğü için hatırladığım kadarıyla yazıyorum. Yapı olarak sheer bir görüntü veriyor evet ama elinize ilk aldığınızda biraz kalın ve sanki yağlı bir yapıya sahipmiş gibi hissediyorsunuz. SPF 'li ürünlerin genelinde bu yoğunluk oluyor. Bu arada SPF 30 bir renkli nemlendirici için güzel bir oran. Kapatıcılığı çok fazla değil leke ve kızarıklıklarınız varsa kapatmayabilir, öncesinde baz veya bölgesel kapatıcı uygulayabilirsiniz ancak sağladığı bütünlük ve hafif görüntü cildinizi sağlıklı göstermeye yetiyor. Benim kapatıcılığı fazla olmamasına rağmen fondöten yerine kullanıp üzerini daha kapatıcı bir pudra ile desteklediğim çok olmuştur. Yalnız kullanmadan önce mutlaka nemlendirici istiyor çünkü zaman zaman kış mevsininde benim karma cildimde ( çene bölgesi )  bile hafif bir kuruma yapabiliyor. Herhangi bir alerjik oluşum ya da sivilce problemi ile karşılaşmadım. Yazın sıcak havalara dayanıklı sayılır, ter ve sudan çok etkilenmiyor.



                                               Soldaki açık 02 bare - sağdaki 03 light

                                                    (Resmi büyütmek için tıklayınız).
            
                  Orijinal sitesinde şu anda bu şekildeki ambalajı bulunmuyor, bir süre önce ambalaj değişikliği yaparak ellerindeki bazı ürün stoklarını tükettiler. Birkaç yerde ambalajların doğa ile dost olduğunu duymuştum ancak benim ürünlerimin üzerinde böyle bir ibare yok ayrıca çok sert ve kalın bir ambalajdan oluşuyor, bana öyle pek dostmuş gibi gözükmedi.




              Bu da içerik listesi, bir miktar çinko  bulunuyor. Güneşe karşı korurken  oluşabilecek zararı önlemek adına çinko ile rahatlama sağladığını düşünüyorum.
             Ülkemizde bulunmayan ürünün yurtdışı fiyatının 34 USD olduğunu düşünürsek bu fiyata çok daha iyi ürünler alınabilir ancak yine de almak isterseniz yurtdışına giden tanıdıklarınıza indirimleri takip etmelerini söyleyebilirsiniz. Bir de birkaç kez  online alışveriş sitelerinden Limango' da Stila ürünlerinin çok uygun fiyatlı kampanyalarını görmüştüm hatta ürünlerin gerçekliğinden şüphe etmiştim ancak yetkililer orijinal ürün garantisi verdi ama bir saat sonra işime yarayacak tüm ürünler bitmişti. Sevgiyle kalın...


                                   Güneşli günler dileğiyle........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder