30 Nisan 2013 Salı

SUPERDRUG BB CREAM SPF 15

                  Geçtiğimiz yaz sonunda hafif bir renk değişikliği yaşıyorken BB krem furyasından etkilenip bir tane edinmeyi ve bir fikir edinmeyi düşünüyordum ve tercihimi yüksek koruma faktörü nedeniyle Missha 'dan yana kullanacaktım ancak karşıma Watsons 'un bu ürünü çıktı. Alışveriş sonrası yaptıkları indirimlerle çok uygun fiyata gelince düşünmeden bir deneyeyim diye düşündüm ve böylelikle ilk BB krem tecrübemi de edinmiş oldum.




                   Bu BB krem Watsons 'un İngiltere'den ithal etmiş olduğu kendisi için üretilmiş olan Süperdrug markasına ait. Başka bir BB krem tecrübem yok ama bana göre bu ürün bir BB krem için bir miktar fazla yağlı gibi geldi. Ancak çok kuru ciltler rahatlıkla kullanabilir, karma ciltler belki sadece kışın rahat kullanabilirken, yağlı ciltler için hiç uygun değil. Karma ciltler T bölgesine pudra takviyesi yapsada gün içerisinde parlama yapabilir. Kapatıcılığı oldukça iyi sayılabilir, hafif ıslak güzel bir bitiriş sağlıyor kıvamı yumuşak, sürümü ve dağılması kolay, fırça, sünger, el hepsi ile güzel dağılıyor. Kullanmadan önce çalkalamakta fayda var. Bana yağlı gelmesine rağmen hassas cildimde herhengi bir sivilce vs. oluşumuna yol açmadı.




               Ürünün 2 rengi bulunuyor yaz sonunda yüksek korumaya rağmen açık renk olan ten rengim hafif bir koyulaşma gösteriyor o yüzden medium rengini seçmiştim ama bu bile bana koyu gelebiliyor. Light rengini niye tercih etmemişim bilmiyorum sanırım içimde bir yerlerde sevgili ablacığım gibi çok esmer olma arzusu yatıyor.




              Ten rengimi ve ürünün rengini görüyorsunuz ben bunu bazen kendi yüksek faktörlü güneş koruyucuma bir damla karıştırarak kullanıyorum, hem rengini dengeliyorum hemde koruma faktörünü arttırmış oluyorum.
                    Ürün SPF 15 içeriyor yaz mevsimi için yeterli değilken kış ve bahar aylarında kısa süreli dışarı çıkışlarınızda yeterli gelebilir. 50 ml. ambalajı ve yaklaşık 15 tl. lik fiyatı ile Watsons 'lardan kolaylıkla ulaşabilirsiniz. BB kremlerin zaman içerisinde bir sürü  markadan türlü çeşit muadili çıktı. Bu ürün de çok çok iyi bir ürün olmamakla beraber çok kötü bir üründe değil basit bir tercih yapmak isterseniz kullanabileceğiniz bir ürün.




               Son olarak ürün arkasında BB kremin açıklaması, kullanılışı ve uygulamasına yer verilmiş. İçerik listesi karton kutusunun üzerinde ve Türkçe etikette bulunuyordu ancak o zaman blog olmadığı için okuyup attım. 12 aylık kullanım süresi bulunan ürünün hayvanlar üzerinde test edilmediğini ve ben çok takık değilim ama kullanmak istemeyenler için yazayım paraben içermediğini belirteyim.         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder