7 Mayıs 2013 Salı

D&R FACIAL FADE MOISTURIZING CREAM

                    Şurada yazmış olduğum nemlendirici kremim bittikten sonra yeni bir nemlendirici ürün arayaşına girmiştim, tercihimi Yves Rocher 'den yana kullanacaktım ki evde bu kremi buldum ve bir şans vermek istedim. Saçma bir şekilde evde buldum diyorum çünkü ben bu krem elime geçtikten sonra uzun bir süre yüzüne bile bakmadım ve hatta o kadar bakmadım ki kullanmayacağımı garanti ederek banyo dolabının altına atmışım. Ürünün elime geçişi ise şöyle gelişti; eşim kış başında gittiği bir yurtdışı görevinde kendisine protein tozu vs. gibi malzemeler alırken satıcı adam aldığı ürünlerin yanında bu nemlendirici kremi hediye etmiş ve çok memnun kalacağımızı söylemiş, alışverişten çok uzun bir süre sonra eşim görev dönüşü kremi bana verdi ben aynen şu tepki ile '' amaaaan buda neymiş, uyduruktan bir krem, zaten yüzüm hassas, ben öööle herşeyi yüzüme sürmem '' deyip attım bir köşeye. Sonrasında ise yazdığım gibi geçtimiz aylarda kremi buldum ve netten bir baktım, sonra kolumda bir deneme yaptım daha sonra yüzümün küçük bir bölgesinde deneme yaptım ve herhangi bir tepki ile karşılaşmayınca bir kaç gün deneyeyim dedim.
      



               Ürünün markasının tam adı Daggett and Ramsdell, tam adı ise renk açıcı, leke giderici nemlendirici krem. Krem bir Amerikan markası, marka hakkında sadece iki dermatolog tarafından kurulması dışında çok fazla bilgim yok ayrıca bilinen ve kullanıcı yorumlarının çok fazla olduğu bir ürün değil ne yazık ki ama ürünün leke açıcı ve aydınlatıcı bir ürün oluşu onu dikkat çekici kılıyor.


                                                  ( Fotoğrafları büyütmek için tıklayınız ).




             Ürünün asıl kullanım alanı, kırmızı sivilce izleri, güneş lekeleri ve renk bozuklukları. Uyguladıktan sonra problemli bölgenin üzerine bir miktar masaj yapılarak kullanılması öneriliyor ancak benim çok anormal lekelerim ve izlerim oladığı için masaj yapmadan normal bir nemlendirici şeklinde kullandım.   
             Ürün etiketi hem İngilizce hemde İspanyolca yazılmış. İçerik listesinde ne ararsanız var alkol, paraben bunların en dikkat çekenleri ama sıralama durumunu düşünerek oranının az oluşu ile kendimi avutuyorum. Ancak içerik listesindeki en dikkat çekici madde Kojik asit adıyla bilinen meyve ve pirinçte bulunan ve koyu lekeler üzerinde renk açıcı etkisi ile bilinen doğal bir asit.


          

               Ürünün kullanım süresi 6 ay muadillerine göre daha az bu sürenin kısa oluşunuda yine renk açıcı özelliğine bağlıyorum. Kokusu çok değişik biraz alkol kokusu alıyorsunuz, kıvamı çok değişik oldukça koyu diyebilirim ayrıca yapısı ( biraz komik olacak ama başka birşeye benzetemedim ) sanki tereyağı ya da koyu bir yoğurt gibi ancak bu kıvamda olmasına rağmen kesinlikle yağlı değil ve cilt tarafında hemen  emiliyor. Zaten bu ürün yağlı ciltler dahil tüm cilt tipleri için. İçindeki alkol  ve parabene rağmen benim hassas cildimde bile herhangi bir kızarıklık, tahriş, sivilce vs. gibi bir probleme yol açmadı. Asıl önemli özelliği olan renk açıcı özelliği konusunda ise bir mucize yaratmadığını söylemeliyim belki uzun süreli 2 - 3 kutu ürün kullanımı sonrasında daha iyi gözlemlenebilir ancak ikinci kez edinmeyi düşünmüyorum  çünkü yaz geliyor ve ürün herhangi bir güneş koruması içermiyor. Zaten renk açıcı özelliği nedeniyle kullandığım süre boyunca gündüz kullandıktan sonra bile yine üzerine koruyucumu sürdüm. Ürün 42,5 gr. ve bitmesine az kaldı.
            Sonuç olarak ortalama bir ürün leke çözümü konusunda ben çok bir değişiklik farketmedim ama eşim ve çevremdekiler lekelerimin bira daha silikleştiğini söylüyor ayrıca nenlendirmesi fena değil, ürünün şuradaki orijinal sitesinde göz çevresi, koltukaltı ve diz kapağı rengini açmak için olan değişik çeşitleri de bulunuyor. Ürünün birde Türkiye sayfası var, orijinal sitedeki ürünlerin bir çoğu burada da var ancak yeni açıldıkları için diğer ürünler sonradan tamamlanacakmış. Markanın Türkiye' deki  sayfasına ulaşmak isterseniz buraya, Amazon.com' dan aynı ürüne ulaşmak için ise buraya tıklayabilirsiniz. Amazon'daki fiyat farkı ile Türkiye sayfasındaki fiyat farkına ise dikkat diyorum.                                    
           Unutmadan ürünün karton kutusuda vardı ama eşim günler sonra getirdiğinden çantalasında hırpalanmıştı ayrıca kullanmayacağım diye kutusunu atmışım.
       

                                   Pırıl pırıl ve aydınlık bir cilt dileğiyle.......

1 yorum:

  1. Merhaba, ben Melike. Cildi beyazlatma için kojik asit sabunu kullanmak istiyorum. Yazınızı gördüm. Bu sabunu satan, doğal olarak elde eden bir işletme biliyor musunuz? Araştırmalar sonucunda kojik asit sabunu olarak https://www.naturasabun.com/urun/kojik-asit-sabunu/ adresini önerdiler. Sizden de bilgi almak istedim.

    YanıtlaSil