15 Mayıs 2013 Çarşamba

ALIŞVERİŞ - 4 - SEVGİLİ GRATİS

                 Gratis'in özel günlerdeki indirimleri malum. Geçtiğimiz hafta Anneler Günü nedeniyle oranları gayet güzel olan bir indirim gerçekleştirdi. Mantık olarak her alışverişi yani aslında kozmetik alışverişini kişisel kozmetik bloğu olsa da yayınlamaktan hoşlanan biri değilim aslında, sadece değişik ve belki çok kolay ulaşılamayan ürünleri ya da farklı ürünleri aldığım zaman yayınlıyorum. Aynı durum biten ürün yazıları içinde geçerli yani en azından şimdilik kararım böyle bu demek değil ki biten ürün yazısı yazmayacağım, ilerleyen günlerde bir değişiklik yapar mıyım bilmiyorum.
                Gratis indiriminde de bloğu olsun olmasın herkes sosyal medyadan neler aldığını yazıp durdu. Kısacası herkes canı ne istiyorsa, denemek istediği, değişik bulduğu veya sürekli kullandığı ürünleri almış. Benim için nispeten çok çok az hasarlı bir indirim oldu diyebilirim. İndirimin ilk başladığı gün Kavacık Gratis mağazasına bir ziyaret yaptım ve fotoğrafta gördüğünüz ürünleri aldım.




              Elseve ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası vardı. Bu serinin şampuan ve saç kremini denemek istiyordum hatta bunu alışverişten sonra yazısı otomatik olarak yayınlanan ( ben yazıyı alışverişten önce yazmıştım tabii ) şuradaki yazımda belirtmiştim. Aslında serinin aynı renk ambalaja sahip tüpte maskesi de var ama kalmamıştı bende onun yerine kavanozdaki diğer maskeyi aldım. Bakalım kullanıp göreceğiz şimdilik iyi gibi birkaç kullanımdan sonra etkilerini daha iyi göreceğimi düşünüyorum ayrıntılı yazılarını yazabilirim.
              Renkli kozmetik olarak hiçbir şey almadım, sadece bu seri yeni mi bilmiyorum değilse bile benim daha önce dikkatimi çekmemişti L'oreal in Le blush serisinin allıklarını çok beğendim. Renkler çok hoştu ancak alamadım çünkü benim istediğim renk kalmamıştı.





               Netten bulduğum bir kaç rengini alıntı yaparak koyuyorum L'oreal allık denince genelde ilk akla gelen True Match serisinin allıkları oluyor ama tabii bu serinin kalıcılığı, yapısı  vs. hakkında çok aydınlatıcı bilgi edinemedim. Bilen, kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum.  Neden renkli kozmetik olarak bir şey mesele The Balm dan hiçbir şey almadım diye sorarsanız efendim İstanbul' dan taşınacağım ( gerçi çok uzak bir yere taşınmıyorum zaten şu anda da İstanbul' un her yere çok uzak bir yerinde yaşıyorum), yeni taşınacağım yerde Gratis yok ama İzmit' te var, artık rutin  aralıklarla oraya bir ziyaret yapacağım. M.A.C ve Clinique de online satışa açıldığına göre sorun yok sayılabilir ama ben renkli kozmetik hakkımı taşınmadan önce Sephora' daki benim artık çok kolay ulaşamayacağım markalardan yana kullanmayı düşünüyorum.
  
                   Herkese aldıklarını kullanabilecek sağlıklı ve renkli günler dileğiyle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder