27 Mayıs 2013 Pazartesi

YÜZ İÇİN LİKİT ÜRÜN FIRÇALARI - 1- e.l.f. STUDIO STIPPLE BRUSH

                Yüz için kullandığım fırçaları tanıtmaya likit ürün fırçalarından başlamak istedim, elf stipple brush en eski fırçalarımdan biri. Likit ürünlerden kasıt baz, renkli nemlendirici, kıvamına göre BB krem, fondöten ve hatta bazen sadece nemlendirici. Tercih size kalmış. Fırçayı bu tip ürünlerin tamamında kullanabileceğiniz gibi bazen koyu renkli toz ve krem allıkları dağıtmak veya sadece kaza ile elinizin ayarı kaçıp yoğun sürülmüş ürününüzü dağıtmak için kullanabilirsiniz.




           E.l.f. stipple brush duo fibre olarak adlandırılan çift renkli ve iki çeşit kıl yapısına sahip kıllardan oluşmuş bir fırça. Siyah kısa ve siyah kıllardan biraz daha uzun beyaz kıllardan oluşuyor. Kılları sentetik ama çok yumuşak, kıl yapısı seyrek.




              Sapı siyah tahta, boyu 14 cm., ferrulesi siyah parlak metal, çapı 1,5 cm. civarında. Sapında beyaz renkte markanın baskısı ve ne fırçası olduğu yazıyor. Yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum M.A.C fırçalardaki gibi herhangi bir çıkma durumu yaşamadım.




              Kullanım şekline gelince, stipple denmesinden mütevellit normal bir fırça gibi değilde tüm ürününüzü yüzünüze pıt pıt dağıtma şekliyle yani noktalama yaparak uyguluyorsunuz. Bu şekilde uygulama yaptığınızda tamamiyle homojen bir şekilde dağılmış, ince bir sonuç ile karşılaşıyorsunuz, ancak ürünü uygulamak biraz zaman alıyor. Bu şekildeki fırçaları seviyorsanız uygulama sonucundan memnun kalırsınız. Bu fırça M.A.C 187 fırçanın muadili olarak gösteriliyor ben ilk önce bunu alıp  daha sonra karar verirsem M.A.C fırçayı almayı düşünmüştüm iyi ki de öyle yapmışım çünkü her türlü ürün uygulamam sonucu çizgilenme gibi bir sonuç ile karşılaştım ve bu durum benim hiç hoşuma gitmedi.Tabii bu durumda benim kullandığım ürünlerinde rolü olduğunu düşünüyorum. Sonrasında ise hayatıma başka fırçalar girdi onları da ilerleyen günlerde yazacağım.
            Bana göre ne yazık ki fırça seçiminde başarıya deneme yanılma yoluyla ulaşılabiliyor. En başta ürün seçimine göre değişse de, yüz şekli, cilt yapısı ve hatta el yapısı bile çok önemli. Ben yapı itbariyle kısa tüylü, sık ve uzun sapılı fırçalarla rahat ve doğru uygulamalar yaptığımı zaman içerisinde gördüm.




              Ben fırçayla bu tip uygulamalar yapamadığımı görünce bana göre koyu renkte olan allıkları çok daha hafif uygulamak için kullanıyorum, birkaç kez baz, birkaç kez pudra dağıtmak için kullandım hatta yanımda başka fırça olmadığı zaman aydınlatıcı uygulamışlığım bile var. Üzerindeki beyaz kısmının pembe renkte olmasının nedeni fırçayla en son allık uygulamış ve temizlemeden size tanıtıyor olmamdan kaynaklanıyor. İlk ve ikinci yıkamada birkaç kıl dökmesinin ardından bir daha kıl dökmediğini de söylemeden geçmeyeyim.




          Fırçanın üstten görünüşü de bu şekilde sıklığı ve kıl yapısı hakkında fikir verebilir diye düşünüyorum. E.l.f. ürünleri uygun fiyat, ürün çeşitliliği ve bazı ürünlerinin birçok pahalı markaların muadili olarak gösterilmesi nedeniyle özellikle yurt dışında çok popüler. Ülkemizde olmayan markanın ürünlerini Amerika veya U.K adresli sitesinden inceleyebilirsiniz. U.K sitesi bazen free shipping yapıyor ancak yurt dışı alışverişlerinin risk içerdiğini belirteyim. Ben bu fırçaya 20 tl. karşılığında şuradaki siteden sahip olmuştum. Ancak ben aldığım zaman site böyle değildi, şu an sapıtmış durumda, ürünlerin hiçbiri stokta görünmüyor ve telefon numaralarına çok zor ulaşılıyor. Telefonla zar zor görüşmemde özellikle e.l.f ürünlerinde bir sıkıntı olduğunu söylediler ama siteyi ürün devamlılığında problem olduğu için güncelleyemiyorlarmış. Buradan daha başarılı girişimcilere sesleniyorum.

                                       Sevgiler.......     

1 yorum:

  1. bende de var bu fırça, fondoten için aldım ama kıllar çok seyrek çıktı, real techniques varken pek kullanmıyorum ama sıvı allıklarda böyle fırçalar iyi oluyor :)

    YanıtlaSil