14 Haziran 2013 Cuma

BİO - DER TÜY AZALTICI DEO ROLL - ON

           ( Çok nadide izleyicilerimin arasındaki erkek okuyucularımın okumadığına kesinlikle emin olduğumdan bu ürünün yazısını yazıyorum, okusalar da yabancı değiller artık biri eşim diğer ide ablamın eşi).
            Hakkında yazmaya nereden başlasam bilemedim bu ürünün. Öncelikle ürünü 2 aydan fazla bir süredir kullanıyorum, yorumlamak için iyice bekledim, iyi gözlem yapmak istedim. Kimseyi yanlış yönlendirmek istemiyorum çünkü, görüşlerimin tamamiyle kişisel olduğunu, azalma durumunun kişiden kişiye farklı seyredeceğini, bu durumun zamana bağlı olduğunu da söylemeden geçmeyeyim.




           Ürünün karton ambalajı bu şekilde, şurada ürünü aldığım zamanı yazmışım, aldıktan ortalama birkaç gün sonra kullanmaya başladım. İlk başlarda çok fazla birşey beklemiyordum açıkçası ancak sonrasında olumsuz yönlerinin çok olduğunu gördüm. Olumlu özelliği ise sona sakladım , olumsuz özelliklerini maddeler halinde yazarsam daha iyi olabilir diye düşündüm.
          1- Ürünün hafif bir kokusu var ancak kesinlikle güzel değil bir süre sonra alışıyor insan gerçi ama sevmeyenlerde olacaktır ayrıca bio-der ürünlerinin genelinde böyle kötü bir koku oluyor hatta bu biraz daha iyileştirilmiş hali diye biliyorum.
          2-  Ürün tüy azaltıcı özelliğinin yanında terleme içinde geliştirilmiş ancak terleme için kesinlikle hiç hiç ama hiçbir faydası yok özellikle benim gibi koku değilde ıslaklıktan şikayetciyseniz ve çok terleyen biriyseniz sizde işe yaramayacaktır.
          3-   Giysilerin kol altında çok kötü bir beyaz iz bırakıyor hatta o kadar kötü ki ya da içinde ne varsa artık yıkadıktan sonra bile bu lekeler geçmiyor. Ben birkaç gün sonra farkettim bu durumu ki üzerinde hergün uygulanır diyor ancak böyle bir durum olunca gündüz kullanmayı bıraktım.   
          4-  Kol altlarında bir miktar kurutma yapıyor ama yanlış anlaşılmasın tahriş değil kuruyan ürün kalıntılarına bağlı bir kuruma.   


                                   


               Ambalajı normal roll-on deodorantlar gibi ancak çok büyük ve biçimsiz seyahatlerde falan kullanıma bence uygun değil. Normal 50 ml. lik bir ürün ama kalın bir kutusu var. Ucu normal bilyeli. Rengi ilk bakışta şeffaf sürüldükten sonra beyazlaşıyor.


       

                                                        Kutu üzerindeki açıklamalar.




Burada da kullanımı;




                Yukarıdada yazdığım gibi bence gündüz kullanıma kesinlikle uygun değil, bu yüzden ben sadece geceleri kullandım hatta leke durumundan dolayı çok sevdiğiniz bir şeyi giymemenizi bile önerebilirim ya da belki kolsuz birşey giyilebilir. Ayrıca epilasyon sonrasında hemen kullanımda herhangi bir yanma, tahriş vs. oluşmadı bu açıdan gerçekten uysal bir ürün. Son fotoğrafta içerik listesine ait. Fotoğrafları büyütmek için lütfen tıklayınız.




           İçerik listesi Allah ne verdiyse cinsinden bildiğim, bilmediğim bir sürü kimyasal.

           Veeee can alıcı nokta daha doğrusu asıl işlevi konusundaki yorumum kesinlikle kutu üzerindeki tüy sayısında % 45 azalma, tüy çıkışında %35 gecikme ve tüy çapında %13 incelme vaadlerinin tamamını yerine getiren bir ürün ancak çok yoğun durumlarda gözle görülür bir sonuç için ortalama 9 aya denk gelen ürün kullanımı öneriliyormuş. İstenmeyen tüyler için son teknoloji veya klasik yöntemler kişisel tercihler doğrultusunda değişiyor. Lazer epilasyonda avantajlarının yanında birçok insan tarafından zararlı olduğu, pahalı olduğu veya ağrı eşiği düşük olanlar tarafından tercih edilmiyor. Sonuçta hepsinin zararlı bir yönü var basit bir ağdanın bile cilt için ne kadar zararlı olduğu ve ne denli tahrişe yol açtığı bir gerçek. Tesadüfen hiçbir beklentim olmadan aldığım ama tüy azaltma özelliğinden oldukça memnun kaldığım bu üründen veya markanın diğer ürünlerinden  olan serum vs. çeşitlerinden belki kışın tekrar edinmeyi düşünebilirim. Bu tür ürünler ne yazık ki bir sürü kimyasal içeriyor evet ama ortalama 11-15 tl. arasında değişen fiyatıyla tercih sizin,  bayii eczanelerden, online eczanelerden veya markanın kendi sitesinden edinmeniz mümkün. Markanın orjinal sayfası  ve diğer ürünleri incelemek için ise buraya  tıklamanız yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder