5 Temmuz 2013 Cuma

MARKS & SPENCER MOISTURIZING BODY CREAM - COCONUT

             Markanın kakao yağı içerikli vücut losyonu ile beraber aldığım vücut kremi; aynı koku seçenekleri tükendiği için farklı kokulardaki ürünleri seçmek zorunda kaldım ancak benim için kokusunu şaşırtıcı şekilde sevdiğim bir ürün oldu. Normalde hindistancevizi kokusunu bu tür ürünlerde tercih etmemeye çalışırım çünkü güneş kremleri dahil hindistancevizi kokusu içimi bayar.




               Ürün klasik kavanoz ambalajda, Body Shop Body Butter cinsi. Miktarı 200 ml. Kıvamı oldukça yoğun, nemlendirmesi oldukça başarılı ancak yaz için terle vs. birleştiği zaman biraz fazla gelebilir. Bazen böyle olunca cilt fazla ürünü kusabiliyor.  O nedenle adından da anlaşılacağı üzere krem formu nedeniyle kış için daha ideal olabilir.




             Kokusuna gelince çok hoş bir hindistancevizi kokusu, asla insanın içini bayar cinsten değil, kalıcı sayılabilir hatta sürdükten bir süre sonra daha hafif ve hoş bir koku kalıyor. Ayrıca ambalajın üzerinde  ''creamy'' ibaresi özellikle belirtilmiş sürerken ve sürdükten sonra gerçekten pürüzsüz bir his bırakıyor.  Rengi çok hafif bir kırık beyaz.




               Arka yüzdede ürün açıklaması, kullanım şekli ve içerik listesi mevcut. Bu ürünün fiyatı da 5.99 tl. ye gelmiş oldu bana. Aynı fiyattan bulabilirseniz ne ala, normal fiyatına alırken bakmadığım için bilmediğimi söylemiştim, o nedenle fiyat-performans kıyaslaması yapamıyorum ne yazık ki  ancak yine de ortalama bir bilgi verebildiğimi düşünüyorum.


                     Sevgiler......



                Küçük bir not : 2. fotoğrafta benim ürünüm daha sarımsı ve pütürlü çıkmış neden derseniz, biliyorum yanlış biliyorum hoş bir şey değil ama bitmek üzere olan, yapıları ve kokuları birbirine benzer olan başka ürünümü bunun üzerine boşalttım. Taşınma üzeri şirazem kaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder