11 Temmuz 2013 Perşembe

MILK SHAKE SAÇ KÖPÜĞÜ

                 Yeni evimden ilk yazı ile tekrar merhaba, aslında sırada yazılmayı bekleyen başka ürün yazıları vardı ancak yaklaşık 2 hafta önce edindiğim bu ürünü kullanmaya başlayıp, iyice test ettikten sonra hemen yazmak istedim. Yazacağım ürün bir saç köpüğü ancak ürünü muadili ürünlerden farklı kılan birkaç yönü bulunuyor.
                  Taşınma sonrası işlerimin büyük bir kısmını hallettikten sonra verdiğim mola gününde yaptığım ilk iş kendimi bir bayan kuaförüne atıp tipimi düzeltmek oldu. İnsanın evine yakın bir bayan kuaförü olması güzel birşeymiş bu arada (aynı zamanda tehlikeli de olabilir tabii).
                  Bayan kuaförlerinde tanıtılan ya da önerilen saç bakım ürünlerine genelde pek şans vermem sebebi iyi olmadıkları değil sadece benim sabit fikirli olmamdan çünkü saç bakımı konu olduğunda kullandığım ürünleri değiştirmem. Karakteristik olmayan abuk subuk kıvırcık ve aşırı elektriklenen saçlarımı yumuşatan, rahat taramamı sağlayan, yağlandırmayan ürünleri  deneme yanılma yoluyla bulmam oldukça uzun zamanımı aldı.
                 Milk shake saç köpüğü, ıslak saçlarıma uygulandığında etrafı saran nefissssss  vanilyalı krema kokusu ile başladı her şey.






                Kokudan sonra hemen ürünü sordum tabii. Kuaförüm hemen elimi alıp avucumun içine bir fıs üründen sıktı ve el kremi gibi ürünü uygulamamı istedi ( bu süre içerisindeki kokuyu tahmin edemezsiniz ). Ürün önce hiç dağılmayacakmış gibi ve hatta yağlı bir kıvamdaymış gibi tıpkı krem şanti havasında iken aniden dağıldı ve kuru ellerim ürünü yuttu ardından yağlanmamış, kuru ama bir o kadarda nemli ve yumuşacık ellere kavuştum. Bu arada ise yumuşacık ve kolay fön çekilen saçlarım beni şaşırtmaya devam ediyordu.
              Milk shake saç bakım ürünleri İngiltere kökenli bir marka, çok uzun bir geçmişe sahip değiller tıpkı diğer İngiliz kökenli ( Ör: Toni & Guy ) kuaför - saç bakım markaları gibi ancak çözümü kendi müşterileri için özel ürünler üretmekte bulmuşlar.
           



               Ürün 200 ml. lik basınçılı bir ambalaja sahip, kullanmadan önce bir miktar çalkalayıp avucunuza sıkıyorsunuz sonrasında ister nemi alınmış ıslak, istersenizde taramadan önce kuru saçlara uygulayabiliyorsunuz. Asla ama asla saçı yağlandırmıyor. İçeriğinde bulunan süt proteinleri sayesinde saçınızı yumuşatıyor, bakımını yapıyor ve esnekliğini arttırıyor. Süt proteini nedeniyle saçın uzama hızı üzerinde de etkisi olduğu söylendi ama henüz bunu söylemek için hem çok erken hem de dışarıdan yapılan bakımların bu gibi durumlarda çok etkili olmadığına inananlardanım.






                  Basınçlı tüpün ağız kısmı tıpkı hazır krema tüplerindeki gibi haliyle üründe sıkıldığında  krema şeklinde elinize geliyor. Uygulamanın ardından kokusu uzun süre elinizde ve saçınızda kalan kendini bulmuş saçlara kavuşuyorsunuz.




                 Ürünün en ilginç yanı ise sadece saç için değil vücut için de kullanılabilmesi. Özellikle dizler, dirsekler gibi sertleşen ve kuruyan bölgelere uygulandığında nem desteği sağlaması. Bir kaç kez denedim ancak ben bu bölgelerde kuruma gibi bir sıkıntı pek yaşamadığım için ekstra bir fark görmedim ama bu kadar eğlenceli ve oyuncaklı bir ürünü kullanmak bile insanın yüzünde bir tebessüm yaratıyor. Benimle beraber kızım da bayıldı bu ürüne, bacaklarına falan sürüp duruyor.
                 İçerik listesini fotoğraflamayı unutmuşum ancak istediğiniz tadirde yorum bırakırsanız fotoğraflayıp gönderirim.
                 Fiyat konusunda ise çok ucuz olduğunu söyleyemem daha önce hiç saç köpüğü deneyimim olmadığı için fiyat-performans kıyaslaması yapamayacağım. Bayii kuaförlerde 100 ml.lik boyu 25 tl.iken, 200 ml.lik boyu 56 tl.den satılıyor ancak büyük boyu çantada taşımak vs. için çok kullanışlı olmadığından genelde kampanyalı satılıyormuş, ben büyük boyunu 40 tl. karşılığında edindim.
                 Milk shake saç ürünleri elbetteki bu kadarla sınırlı değil, markanın orijinal sayfasına ulaşıp ürünleri ayrıntılı incelemek isterseniz buraya, Türkiye temsilcisi olan Hayırlı El Kozmetiğin anasayfasına ulaşmak içinse buraya tıklamanız yeterli.



                        Yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın.......

3 yorum:

  1. şey peki büyük boy hemen biter mi yani 1 -2 haftada ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki kullanım sıklığınızla orantılı bir durum, yani günde 3 kez kullanırsanız 2 hafta gidebilir ama daha fazla gideceğini düşünüyorum ben oldukça uzun bir süre kullandım

      Sil
  2. Son dönemin popüler ürünleri arasında milk shake görüyorum ben de denemek istiyorum

    YanıtlaSil