18 Ağustos 2013 Pazar

NARS NICO BLUSH

          Dünyada çok fazla bağımlısı olan renkli kozmetik markalarından birisi de hiç şüphesiz Nars. Her sezon baştan çıkarıcı koleksiyonları, başlı başına kült olan bazı ürünleri ve son zamanlardaki nefis far paletleriyle kalitesinden asla ödün vermeyen markanın özellikle allıklarının pigmentasyon ve kalıcılıkları malum. Allık koleksiyonundaki bazı sıradışı isimleri ise hiç söylemiyorum bile. Hatta bana göre Türk kadını yalnızken kendi kendine bile telaffuz edemediği bazı kelimeleri Nars sayesinde açıkça Sephora Mağazalarında söyler oldu.
          Allık koleksiyonunun kalıcılığını ve pigmentasyonunu söylemiştim, benim de kızarıklık problemim malum, e hal böyle oluncada o çok meşhur pembeler çok fazla özenmeme rağmen beni korkutur oldu. Aslında tanıtacağım ürün markanın orijinal sitesinde allık olarak geçse de aydınlatıcı özelliği  ve diğer aydınlatıcılara göre daha yumuşak geçişi nedeniyle her mevsim kullanılacak bir ürün konumunda.




           Aslına bakarsanız diğer aydınlatıcılarla kıyaslandığında mesela Albatros çok zayıf kalıyor, hatta benim cildimin yağlanma durumuna göre mesela yaz mevsiminde cildimin sürdükten bir süre sonra biraz ışıltılarının azaldığını, tazelemem gerekmese bile o çok tatlı ve itaatkar ışıltılarının bir miktar söndüğünü zaman içerisinde gördüm. Durumu gözlemleyince bir kaç kez korkarak yüzümün tamamına sürdüğüm oldu ve sonuç bingo! Özellikle bu renk için konuşuyorum ne zaman pudra gibi yüzümün tamamına sürdüysem yüzüme ne sürdüğüm soruldu ya da iltifatlar aldım.




          Fotoğrafta parmağımın ucunda oldukça yoğun olarak alınmış halini görüyorsunuz, yoğun kıllı bir pudra fırçasıyla sürüldüğünde oldukça güzel, ince dağılmış ve kadifemsi bir görüntü yaratıyor. Tabii burada her ciltte tüm yüze kullanımı farklı etki ve görüntü yaratacaktır, evde denemeden sokağa çıkmayın.



         Elimin üzerinde elips çizgi içine alınmış alanda aydınlatma derecesini gösterebildiğimi düşünüyorum. Fotoğrafları büyütmek için lütfen tıklayınız.
         Ürünün çok sevilmesine rağmen çabuk kirlenen, zor temizlenen, yumuşak, silikon - plastikimsi ambalajını ise aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.





        Son olarak ise arka kapak bilgileri, ürün 4,8 gr., ben geçen yıldan beri kullanıyorum, henüz panı görmüş değilim. Kullanım süresi 24 ay. Ben edindiğimde 72 tl. olan allıkların fiyatı son gelen zamlarla sanırım 80 tl. civarında. Her markada bulunmayan farklı allık renklerinden tercih ederek bu fiyatı gözden çıkarmak isterseniz  Nars allıklara ve diğer ürünlerine  Sephora Mağazalarından ve
( yanılıyorsam lütfen düzeltin ) İstanbul Bağdat caddesindeki kendi mağazalarından ulaşabilirsiniz.




       Markanın Türkiye temsilciliğini ise Vepa Şirketler Grubunun yaptığını söylemeden geçmeyeyim.



       Sevgiler......

2 yorum:

  1. kışa denemem gerekecek bunu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bir tane daha almayı düşünüyorum bu aralar ama kışa doğru alırım herhalde..

    YanıtlaSil