7 Ekim 2013 Pazartesi

CHANEL ROUGE COCO SHINE - 66 BEL - AMI

                Havaların oldukça soğuk geçtiği şu birkaç günün ardından, haftaya güzel bir yazı ile başlamak istedim. Sonbahar, makyajın yüzümüzde en güzel tutunduğu mevsim bana göre, mevsim böyle olunca da ben biraz farklı olarak bazı makyaj malzemelerimin renginde ayarlama yapabiliyorum. Garip bir durum olabilir, benim gibiler var mı ? onu da bilmiyorum ama Chanel Coco Shine rujlar, gerek renkleri gerekse yapıları itibariyle her mevsimde kullanılabilecek rujlar.




               Coco Shine serisi diğer serilerden farklı olarak ince ruj diye tabir edilen, ucu düz, küt kesimli rujlardan. Yapı olarak da farklılar tabii ki, diğer seriler daha kalıcı iken, Coco Shine rujlar adı üzerinde daha çok parlaklığa ve yumuşatmaya yönelik. Yoğun ancak bir o kadarda kolay uygulanan ve adeta dudak üzerinde yağ gibi kayan bir etki bırakıyor, renk olarak kalıcılığı biraz zayıf, bir süre sonra siliniyor ve illa ki tazelenmek istiyor ancak buna rağmen yumuşatma yani nemlendirme etkisi ise şaşırtıcı biçimde kalıcı. Yumuşak yapı ve dozundaki parlak duruma  rağmen yapış yapış bir durum yok.




                Bendeki renk 66 - Bel - Ami, seride sanıyorum 10 -12 renk vardı ve benim en hoşuma giden, her mevsim kullanabileceğim, dudak rengime yakın bir renk olan çok güzel bir açık pembe ( az miktarda nude bir tonda içeriyor sanki ) diyebilirim. İçinde ışıltıları olmasına karşın belli belirsiz miktarı ve iki kat sürüldüğünde verdiği hafif dolgunluk bu ruju çok cazip kılmıştı.




                Her zaman ki Chanel şıklığı bu siyah, metal ambalajda da karşımıza çıkıyor, diğer serilere göre miktarı biraz daha az olan Coco Shine serisinin gramajları ambalaja da yansımış ki diğerlerinden biraz daha ince, ağzı sıkı sıkıya kapanıyor. Her dudakta renk farklı durabildiği için bu kez beyaz bir zemin üzerinde de rengi göstermek istedim, bir sonraki fotoğrafta ise benim  dudaklarımdaki rengini göreceksiniz.




                Serinin nemlendirici ve parlaklık özelliği olduğu karton ambalajında her yerinde özellikle vurgulanmış.



  


                                                                    Ve içerik listesi;




                   Gelelim fiyat bilgilerine, ortalama 80 - 90 tl.civarındaki fiyatı kalıcılık performansı gözönünde bulundurulduğunda çok daha iyi ürünler alınabilecekken, yurtdışı ya da duty free fiyatının 50 tl. civarında olması ürünü biraz daha alınabilir kılıyor. Her iki durumda da tercih sizin, mutlu haftalar dileğiyle.

                    Sevgiler.......  

                    Renk beyaz zemin üzerinde mat ve koyu bir renk gibi çıkarken dudaklarım üzerinde oldukça koyu bir pembe gibi çıkmış ancak benim dudaklarımın kendi rengininde oldukça pigmentli olduğunu söyleyeyim. Ayrıca yabancı makyaj blog yazarlarından The Beauty Look Book da seriyi ve elindeki renkleri anlatmış. Dilerseniz oradan da ürünü inceleyebilirsiniz.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder