25 Kasım 2013 Pazartesi

CLINIQUE BOTTOM LASH MASCARA

              Değişik ürünleri keşfetmeyi, denemeyi seviyorum. Son zamanlarda oldukça popüler bir ürünü bir süredir ben de deniyor ve kullandıkça seviyorum. Yabancı bloglar ve Youtube makyaj videolarında oldukça uzun zamandır gördüğüm Clinique Bottom Lash Mascara' yı bir de ben yazayım dedim. Bu orijinal ürünü geçtiğimiz günlerde sevgili Görkem' de anlatmış hatta yetinmeyip üzerine bir sırf bu ürünle ilgili bir video çekmişti. Görkem' in videosu için, tık tık.




              Clinique Bottom Lash, alt kirpikler için tasarlanmış mini mini bir rimel. Hem ambalaj boyutu hem fırçası alt kirpikleri boyamak, taramak için düşünülmüş diyebiliriz.




              Mini mini bu fırça sayesinde alt kirpiklerinizin dışında üst göz kapağında dip tarafta ( göz pınarı ) bulunan minik ve ulaşılması zor kirpikleri de boyamak mümkün tabii. Normal bir rimel fırçası ile orantısını göstermek için bir sonraki fotoğrafa bakmanız yeterli.




                      Üstteki Clinique High Impact Mascara, alttaki Clinique Lash Bottom Mascara

              Dar alanlarda rahat uygulama sağlamasıyla beraber ben çok acelem olan zamanlarda ya da sabah makyajlarında pek kullanamadım. Alt kirpiklerim kısa olduğu için sürerken bira özenerek sürüyorum aksi takdirde birkaç kez bulaştırdım ama bu sadece benden kaynaklanıyor zira zamanımın bol olduğu durumlarda yavaş sürerek çok güzel sonuç elde ediyorum. Eliniz hızlı ise her gün kullanabilirsiniz tabii.
              Ürünün yapısı tam kıvamında ne çok sıvı ne de çok katı, sürdüğünüzde çabuk kuruyor, hemen sabitleniyor, akma, bulaşma, dökülme yapmıyor. Zaten ambalaj üzerinde de '' long wearing formula '' ibaresi bulunuyor. Temizlenmesi rahat, sizi yormadan zorluk çıkarmadan temizleniyor. Ben de herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadı. Ürün 2 ml. cik ve 6 ay kullanım ömrü bulunuyor, şık ve desenli metalik ambalajı göz doldurur biçimde. Siyahtan başka daha doğal sonuçlar için birde koyu kahve rengi var, bende ki 01 siyah.


    
   
              Bunun dışında ürünle benim kendi gözlerimde aldığım bir sonuçta şu şekilde ki alt kirpiklerim zaten kısa, bir de koyu renk kalem kullandıysam pek belli olmuyor sadece düzgün taranmış boyanmış kirpiklere kavuşuyorsunuz. Ancak alt kirpiklerime koyu renk kalem kullanmadan denediğimde güzel ve belirgin alt kirpiklere kavuşuyorum.


       

                                                                  Sıfır makyajlı göz,




                                           Sadece alt kirpiklere Clinique Bottom Lash sürülmüş göz.


              Ürünle ilgili söylemek istediğim bir diğer nokta fiyatı, 36 tl., ancak bazı online alışveriş sitelerinde ürünün fiyatını 50 tl. yazıp üzerine çizgi çekerek 37 tl. civarına indirmişler gibi gösteriyorlar ve  böyle gördüğümde gerçekten çok kızıp sinirleniyorum, birkaç kez müşteri hizmetleri vs. aramışlığım da vardır hatta. Çok elzem bir ihtiyaç olmadığını düşünüp normal rimelinizi dik tutarak da alt kirpikleriniz boyamak mümkün tabii. Muadil olarak fırça tipleri pek benzemese de Loreal' in alt kirpikleri boyamak için bir kaç rimeli ve daha önce yazısını yazdığım Givency Phenomen Eyes Mascara ile de benzer sonuçlara ulaşabilirsiniz. Ürünü tüm Clinique standlarından edinebilir veya Clinique Online' dan kargo bedava ve deneme boyu ürünler fırsatı ile edinebilirsiniz. 


                  Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder