11 Aralık 2013 Çarşamba

MARIO BADESCU HYDRO MOISTURIZER WITH VITAMIN C

              Marrio Badescu ürünlerini ne kadar çok sevdiğimi takipçilerim artık biliyorlar sanırım. İngilizce başlık adı biraz uzun olan bu nemlendirici tüm cilt tipleri tarafından rahatça kullanılabilecek C vitaminli bir hydro nemlendirici.




              Yağsız formülü ile her mevsim kullanıma uygun, karma cildim tarafından bile rahatça emiliyor. Belki çok kuru ciltlere yetersiz gelebilir ancak garip bir şekilde miktarı arttırılarak yeterli nemlendirmenin sağlanması mümkün. Miktarı arttırdığınızda herhangi bir kusma vs. ile karşılaşılmıyor. Bununla beraber kullandığımdan beri herhangi bir alerjik durum, yanma, kaşıntı, kızarıklık, tahriş vs. yaşamadım. Aşağıda görünen miktar bir kullanımda yeterli nemlendirmeyi sağlıyor.




             Rengi beyaz, ben bloğu açmadan önce  cildime uygun bir kaç tane daha değişik MB nemlendirici kullanmıştım, bazılarının rengi mavimsiydi. Kıvamı akışkan pek çoğumuzun bildiği Excipial Hydro  gibi, belirgin bir kokusu yok. İçeriğinde C vitamini olduğundan uzun süreli kullanımda UVA  ve UVB ışınlarının yol açtığı zararlı etkileri hafiflettiği belirtilmiş, birkaç aydır kilo almadıysam alnımdaki uzun  ve biraz derin çizgilerin hafiflemesini ve yeni çizgilerin eklenmeyişini bu nemlendiriciye borçluyum. Aslında kırışıklık gidermeye yönelik olmamasına rağmen içeriğindeki C vitaminin hücre yenileyici ve tamir edici etkisini burada ortaya koyuyor sanırım. C vitamini alerjisi olanların cildinde ise nasıl bir tepki vereceğini bilmiyorum. Normal şartlarda C vitamini içeren  ürünler açılıp, kullanılmaya başlandıktan sonra tıpkı meyvelerde olduğu gibi ambalajının ağız kısmında yani hava ile temas eden kısmında bir kararma olur. Bu noktada bu tür ürünlerde C vitamini oranı hem daha fazla hem de rafine edilmemiş şekilde bulunmakta. Bu nemlendiricide böyle bir durumla karşılaşmadım.
              Ürünün kahverengi güneş lekeleri üzerinde de etkisi olduğu da orijinal sayfasında belirtilmiş ancak benim leke problemim olmadığı için böyle bir etkisini görmedim. Benim lekelerim bildiğiniz üzere Rozasea tedavimden kalan kırmızı izler. Onlar üzerinde de yeryüzündde hiçbir şeyin etkisi yok zaten.




              Ambalajı standart, basit Mario Badesco ambalajı, ben bu ambalajları çok seviyorum çünkü içindeki ürün bitince de kullanmak mümkün. Bazen içlerine başka ürünler falan aktarıyorum. Çok sıvı ürünler mesela aseton gibi koymaya müsait değil, ağzında contası yok o yüzde akıtıyor ama kıvamlı ürünlerinizi rahatlıkla aktarabilirsiniz. Kapaktaki küçük mekanizma ürünün kontrollü akışını sağlıyor. Markaya ait daha önceki ürün yazılarım için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.




              Arka etiket bilgileri. Fotoğrafları büyütmek için lütfen üzerlerine tıklayınız. Markanın nemlendiricilerine ait sevdiğim bir diğer özellikte miktarının normal nemlendiricilerden biraz daha fazla olması, 59 ml. Bilmeyenler ve bu konuya dikkat edenler için Mario Badescu ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmiyor. Markanın orijinal sayfası için buraya ve Türkiye sayfası için buraya tıklayıp ürünleri ayrıntılı inceleyebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder