24 Ocak 2014 Cuma

L'ACTION FACE HAIR BLOCK - L'ACTION YÜZ İÇİN TÜY AZALTICI

               Bu aralar kıldan tüyden gittiğimin farkındayım, bu ürünü daha önce niye yazmadım diye düşünüp duruyorum hatta. Ancak bu tür ürünlerin etkisi uzun vadede ortaya çıkıyor.
               L' action, Gratis Mağazalarının kendisi için ithal ettiği Fransız kökenli markalardan biri. Marka, saç, cilt bakımlarına yönelik tamamlayıcı medikal ürünler geliştiren bir laboratuvarın bağlantısı aslında. Özellikle saç maskeleri SPA etkisi yaratır etkiye sahip. Dünya çapında 30 ülkede ürünlerinin satışı olan marka, ürünlerinin kolay kullanılır olması için ambalajlarının pratikliğine de önem veriyor. Ürünlerin tamamı dermatolojik testten geçirilmiş.
               Bugün ki ürünümüz yüz bölgesindeki tüylerinden şikayetçi bayanları ilgilendiriyor. Eğer benim gibi ince tüylere sahipseniz ve lazer epilasyon vs. gibi yöntemler açık renk tüyleri görmediği için işe yaramıyorsa klasik yöntemlere başvurmak zorundasınız. 3 - 4 yıl kadar önce Bio - Der serum kullanmış çok memnun kalmıştım. Sonrasında bir süre hiçbir şey kullanmadım. Bir süre önce Gratis ziyaretlerimden birinde bu ürüne denk gelince denemek istedim.




                Açık konuşmama gerekirse hem hassas cildim hem gül hastalığı hem de yüzümde çok tüy problemim olmaması nedeniyle yüzümde bu tür işlemlerden uzak duruyorum dolayısıyla yüzümde kullanmadım ama dudak üzeri dediğimiz bıyık bölgesinde kullandım. Ayrıca çok koyu renk olmadıklarını da belirtmeliyim.  Ancak birkaç arkadaşımdan bildiğim üzere yoğun ve biraz daha koyu renkli tüylere bile etkisini görebildiğiniz bir ürün. Sadece kullanım süresini biraz uzatıyorsunuz.
               Ürünümüz roll - on başlıkla gelen minicik bir serum aslında. Tüylerinizden kurtulduktan sonra ilk 1 saat içinde problemli bölgeye uyguluyorsunuz. Sonrasında ben birkaç gece daha hormonların en çok çalıştığı saat olan uyku saatinden önce uyguluyorum. Birkaç gece devam ediyorum. Sonrasında bir dahaki tüy alma süresine kadar uygulamıyorum. Ürünü aldığımda poşet ambalajı vardı bloğu açmadan önce aldığım için fotoğraflayamıyorum, kullanım şekli  hatırladığım kadarıyla bu şekilde yazıyordu.




                 Ürünün jelimsi bir kıvamı var, benim ki bitmeye yakın olduğu için biraz daha koyulaşarak jöle gibi bir hal almaya başladı. Sürdükten sonra cildinizde yağlı, yapışkan vs. bir his bırakmıyor. Kısa bir süre sonra kuruyarak herhangi bir tabaka vs. oluşturmadan uçuyor. Ürün yoğun bir mentol kokusuna sahip olmasına rağmen depilasyon sonrası hassaslaşan cildimde herhangi bir yanma vs. asla oluşturmadı. Aksine mentol kokusu müthiş bir ferahlatıcı, soğutucu etki sağlıyor. Kızarıklık önleyici bir diğer unsur ürünün metal bilyesi. İşlemi kuaför vs. gibi bir yerde yaptırıyorsanız giderken çantanıza atabilirsiniz. Salon çıkışında kızarık görüntüyü engellemiş olursunuz böylelikle.




                Hem var olan tüyleri seyrekleştirmede hem de tüy çıkış süresini yavaşlattığını gözlemlediğim üründen çok memnun kaldım. Denk geldiğimde tekrar alacağım. 10 ml. lik bu ürünün fiyatı ben 8 - 9 ay önce aldığımda yaklaşık 15 tl. civarındaydı. Markanın orijinal sayfası içinse tık tık. 

                Mutlu hafta sonları......
                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder