17 Şubat 2014 Pazartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 1 - YVES ROCHER CULTURE BIO % 100 ORGANIC FERAHLATICI DEO ROLL - ON

              Bu hafta aslında pek çok kişi tarafından sevilen ama benim çok iyi anlaşamadığım birkaç ürüne yer vermek istedim. Hatta anlaşamadığım ürünleri belirli periyotlarla sürekli yayın haline bile dönüştürmeyi düşünüyorum.Yazdıklarım şahsi fikirlerim ve amacım asla markayı ya da ürünleri kötülemek değil, pek çok cilt bakım ürünü ortak olarak sevilen ürünler olsa da dediğim gibi ben bazılarıyla anlaşamadım, pek çok kez şans versem de memnun kalamadım. İşte bunlardan ilki, haftanın ilk yazısı. Yves Rocher Culture Bio % 100 organik ferahlatıcı deo roll - on.




               Ürün organik Aloe Vera ve % 98 doğal içeriklerden oluşan, paraben, renklendirici ve mineral yağ içermeyen bir roll - on. Bunlarla beraber alüminyum tuzu da içermiyor.Hoş benim çok organik ürün ve paraben vs. takıntım yok.  Çok hafif ve derinden gelen bir kokusu var, bana göre belirgin bir kokusu veya ferahlatıcı, uzun süre etkili bir kokusu yok. Ben kullanmadım ama serinin diğer ürünlerinin kullananlar tarafından daha çok koktuğu belirtilmiş. Ayrıca terlemeyi değil ama kokuyu önlediği de belirtilmiş ancak benim ne terlememi önleyen ne de gün içerisinde kokusunu sürekli hissettiğim bir ürün oldu diyebilirim. Benim gibi çok terleyen ama koku problemi yaşayan biriyseniz pek çözüm olabilecek bir ürün değil. Başta ürün fazlaca ıslak ve kuruması bir hayli zaman alıyor, aceleniz varsa ve giyinmek için bekleyemiyorsanız  giysinizin içinde o ıslaklık sizi rahatsız edebilir.




              İlgilenenler için ürün arka etiketindeki içerik listesi, fotoğrafları büyütmek için lütfen tıklayınız. Bu üründen değil ama markanın diğer kokulu roll - on ürünlerinden bir tane daha elimde var, ona da bir şans daha vereceğim, umduğum gibi çıkmazsa bir daha edinmem sanırım. Ayrıca bu ürünlerle beraber anladım ki ben sprey deodorant daha çok seviyorum.
             Yves Rocher ana sayfası ve ürünleri ayrıntılı incelemek için tık tık.

             Sevgiler.........
              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder