7 Mart 2014 Cuma

TWEEZERMAN BLACK HEAD EXTRACTOR - SİYAH NOKTA TEMİZLEME ALETİ

                Burun bandı yazımla ilgili olarak siyah noktaları gidermek için pek çok yöntem bulunuyor. En etkililerden biri tabii ki peeling ve vakum ancak evde bu işi çözümlemek istiyorsanız basit bir aparat ile siyah noktalardan kurtulmak mümkün.
                Bir dönem burun üzeri ve yan çene - yanak bölgemde ciddi siyah nokta problemi yaşamıştım ancak çok uzun zamandır böyle bir problem yaşamadığımı daha önce de belirtmiştim. Uzun zaman önce yurt dışından edindiğim bir ürünü tanıtacağım bugün.
               Tweezerman ürünleri 30 yılı aşkın bir süredir cımbız ve makas üretiyor aslında. İlk ürettiği ürünler arasında da kıl dönmesi ameliyatları için üretilmiş cımbızlar bulunuyor. Sonrasında tıp dünyasıyla beraber halk tarafından da çok sevilmiş ve günümüzde pek çok ürünü Allure Dergisi tarafından ödüle layık bulunmuş. Markanın en güzel özelliklerinden biri de kesici çelik ürünlerde bileyleme garantisi veriyor olması. Tabii şu anda bu ülkemizde nerede, nasıl yapılır vs. bilmiyorum ancak yurt dışında aldığınız yere götürdüğünüzde gereğini yapıyorlar. Markanın Boyner Mağazalarında standları var ve değişik ihtiyaçlara göre değişik ürünleri bulunuyor.




                Bu ürün, cildi deforme etmeden ve herhangi bir kızarıklık, yıpratma yapmadan '' açılmış gözeneklerdeki '' siyah noktaları çıkarmayı hedef edinerek tasarlanmış bir alet aslında. Açılmış gözenek ibaresini özellikle tırnak içine aldım çünkü açılmamış ve rahatlamamış bir ciltte  ne kullanırsanız kullanın bir çözüme ulaşamazsınız, ulaşırsanız bile iz, kızarıklık ve mutlaka bir yıpranma belirtisi kalır.
                Ürünümüzün tamamı çelikten üretilmiş, orta gövdesinden rahat kavrayabiliyorsunuz, el içine rahat oturuyor ve çift taraftan çıkartma başlığı buluyor. Kafa kısımlarının dışarı doğru açılı bir yapısı var. Orta gövdenin tırtıklı olması elden kaymamasını sağlıyor.




               Küçük ve noktasal siyah ve beyaz noktalar için minik ve daha yuvarlak başlıklı kısmı düşünülürken, daha büyük durumlar için geniş ve büyük başlı kısmını tercih edebilirsiniz. Büyük taraf biraz daha geniş ve alt kısmı siyah nokta üzerine daha rahat oturabilsin diye daha düz.




             

                 Ürünün kullanımına gelince, cildinize dokunmuyorsa normal sıcaklıkta ( vücut ısısıyla aynı 36 - 37 derece ) bir buhar banyosu veya sıcak kompress sonrası ya da standart bir duş sonrası dolu gözenek üzerine hafifçe bastırıp geri çekiyorsunuz. Kenar hatları yuvarlak olduğu için normal bir ciltte fazla basınç uygulanmadığında iz vs. kalmıyor ancak çok çok hassas ciltlerde bu durum oluşabilir.
                Hem kendiniz için hem de başkaları için her kullanımdan önce saf alkolle dezenfekte edebilirsiniz. Çıkan ifrazatı parmak uçlarınız yerine temiz bir peçete ile silmenizde daha doğru olur.
               Bu ürünün çok daha uygun fiyatlı olanları kozmetik marketlerde satılıyor ancak Watsons' larda denk gelip bir türlü inceleyemedim.  Ülkemizdeki değişik ürünleri içinse Boyner Mağazalarındaki Tweezerman standlarını inceleyebilirsiniz. Markanın ana sayfası ve ülkemizde olmayan daha çeşitli ürünlerini incelemek içinse tık tık .

               Unutmadan bloğumun 1. yıl çekilişi devam ediyor, katılmak için tık tık ve fotoğraf makinemi nihayet yenileyebildim artık daha güzel ve daha net fotoğraflar yazılarıma eşlik edecek ancak makineye alışmam ve ışık ayaları vs. biraz zaman alacak sanırım, keşfetmeye çalışıyorum.

              Sevgiler ve mutlu hafta sonları......

5 yorum:

  1. Ben hala bu ürüne benzer diğer aletlerin gerçekten bir işe yarayıp yaramadığını merak ediyorum şekil itibariyle çok garipler ama en kısa zaman da alıp denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir noktaya kadar yarıyor ancak cok kòtü duruma gelen kara nokta vakaları var onlarda bir işe yaramaz tabii ki.

      Sil
  2. bu var bende de ama bir türlü deneyemedim dur bakalım bir cesaret deneyeyim bu hafta sonu..

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım bu ürünü nasıl alabilirim boynere baktım yoktu dediğin sitedede bulamadım bana saın alınan ınternet sıtesını gonderirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bir süre önce Tweeaerman standları boynerden kalktı, ben alalı oldukça uzun birsüre oldu ancak benzerleri artık pek çok markada kozmetik marketlerde bulunuyor.

      Sil