3 Mart 2014 Pazartesi

WATSONS BURUN BANTLARI

               Normal şartlar altında pek siyah nokta problemi yaşamıyorum. Gözeneklerimin geniş olduğu bölgeler var ama yazın haftada 2, kışın genelde 1 kez yaptığım peeling uygulamaları ile problemi minimuma indirmeyi başarabiliyorum. Ancak burnumun yan kısımlarında yani kanat bölgesindeki gözeneklerimin içinin sürekli krem vs. kullanılmasından dolayı şeffaf renk kirle dolmasını bazen engelleyemiyorum. Cilt bakımınızı düzenli ve uygun ürünlerle yaptığınızda bu sorunun önüne geçmek tabii ki mümkün. Temizlik ve önleyici uygulamalar yapılmadığında bu içi dolu gözeneklerin tıkanarak ciddi akne, sivilce vs. sorunlarına dönüştüğünü ve aslında kara noktaya dönüşme sebebinin gözenekteki dolgunun iyice kirlenerek oksitlenmesi olduğunu da tekrar hatırlatmak isterim.
               Burun kenarlarındaki bu içi şeffaf fazlalıkla dolu görünümü azaltmak için başvurduğum çarelerden biri burun bantları kullanmak. Daha önce pek çok markanın burun bantlarının denedim. Ancak son 2 - 3 aydır favori ürünüm olan Watsons burun bantlarından çok memnun kaldığım için yazmak istedim.




              Ürünümüz bu şekilde karton ambalaj içerisinde 10 adet poşet burun bandı bulunan bir pakette geliyor.





Poşetlerin toplu ve tekli fotoğrafı yukarıdaki gibi.

   Burun bantlarının içeriğinde aloe vera ve birkaç bitki öz suyu bulunuyor. Bu nedenle sanırım iyi temizlemesine rağmen özellikle bu tip uygulamalar sonrasında kızarmaya çok meyilli olan burun kenarlarında herhangi bir kızarıklık vs. yaratmıyor.                                                                                                          



        Burun bantlarının tekli poşet içinden çıkan görüntüsü de bu şekilde, ancak burun bantlarını ilk gördüğümde diğerlerinden farklı olarak '' bu banltar neye göre, kimin burnuna göre yapılmış'' diye düşünmeden edemedim.  Bir de Koreliler ufak tefek insanlar yani. Tabii burada genelleme yapılarak üretilmiş olduğunu düşünmek istiyorum. Erkek burnu, kemerli burun ya da kara nokta durumunun çok fazla ve yaygın olduğu insanlar gibi. Benim burnun küçük sayılmaz ama büyük bir burun da değil, herhangi bir kemik, kemer  çıkıntısı bulunmuyor. Bu şekliyle kullandığımda bantların fotoğrafta gördüğünüz ok ile işaretli olan kısımları  göz altlarıma çok yakın geliyor, bu durumdan rahatsız olduğum için ok ile işaretli olan o bölgelerden bantları   keserek ufaltıyorum. Fotoğrafları büyütmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.                                                           




          Bantların şekli ben ufalttıktan sonra böyle oluyor. Böylece yüzüme daha rahat oturuyor. Banların kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi vermiyorum ambalaj üzerinde ayrıntılı açıklama yapılmış yalnız poşeti ilk açtığınızda hafif, kömür kokusuna benzer bir koku olduğunu ekleyeyim. Yapıştırdıktan hemen sonra ise geçiyor. Koku hassasiyetim olmadığı için beni rahatsız etmedi ayrıca bu kadar iyi temizleyen bir ürün biraz kötü koksa da  kuruyana kadar ben dayanırdım sanıyorum.                                                                                              

                                            
  


             Tekli poşetlerin üzerindeki orijinal bilgiler ve karton ambalaj üzerindeki Türkçe bilgilere ait fotoğraflar da yukarıdaki gibi.  Fiyatı 7.99 tl. Birkaç çeşidi daha bulunuyor, görevli bayan özellikle volkanik özellikli olanını da çok önerdi ama bunun üzerinde yazan '' deep cleaning '' yani derinlemesine temizlik ibaresinin beni çektiğini belirtmeliyim. Ayrıca sanırım bu ürünleri Watsons  6 ay önce falan getirmiş çünkü ondan öncesinde  hiç görmemiştim ya da dikkatimi çekmemiş.                                                               
           Bu tür problemlerin en güzel çözümlerinden biri de aslında profesyonel salonlarda uygulanan buhar, vakum uygulaması ancak pek çok kadının profesyonel salonlar yerine cilt bakımını evde yaptığını düşünürsek duş, peeling, bant üçlüsü daha ideal gibi. Kara noktaları sıkarken ise asla tırnaklarınızı kullanmamanız gerektiğini ise belirtmeden geçmeyeyim. Parmak uçlarınıza sarılmış yumuşak bir tuvalet kağıdı ya da ''black head extractor''  dediğimiz kara nokta sıkma aparatları ile çözüme ulaşabilirsiniz. Cilt bakımında en dikkat edilmesi gereken işlemlerden biri olduğu için yavaş yavaş ve mümkünse duş - buhar sonrası yumuşamış ciltte, mümkünse gece ve yine mümkünse ertesi gün evde olacağınız bir güne denk getirmeyi unutmayın. Bu işlemleri  önemli bir randevu öncesi yapmak kızarıklık, irritasyon gibi sonuçlar doğurabilir.                                           
          Unutmadan sigara kullanımının ve tekstil, vs. gibi bazı sektörlerde çalışanların özellikle dudak üstü, burun ucu ve üstü gibi bölgelerde siyah noktalarının daha çok olduğunu belirtmek isterim.                          


Sevgiler.......                                                                                                                       

                                                                                          

                                                                                                                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder