28 Nisan 2014 Pazartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 4 - INGLOT AMC MULTICOLOUR SYSTEM HIGHLIGHTING POWDER

               Inglot ülkemizden geçen yıl çekilldi, yeniden açıldı açılacak söylentileri devam ede dursun, hala bir ses yok ama bence artık gelmese de olur yani zira yerini daha güzel ürün ve markalara bıraktı. Piyasadan çekilmeden önce yaptığı indirimden raflarda kalanlardan bir şeyler almıştım tabii. İnglot etiketine tıklayarak diğer 2 ürünün yazısına ulaşabilirsiniz. Bu ürünün yazısını da aslında daha önce yazmalıydım ama bir kullanıp bir gözümün önünden kaldırdım ve sonunda yollarımızı ayırmaya karar verdim. Belki bozup press yaparım.






              Ürün aslında çok güzel çizgili efektli, çok amaçlı kullanıma yönelik bir aydınlatıcı pudra. Dışarıdan görünüşü çok hoş da kullanmaya başlayınca çok zorlanıyor insan, benim aldığım mı böyle yoksa aynı problemi yaşayan başkaları da var mı bilmiyorum ? Ama benim ürüne yönelik en büyük sıkıntım ürünü fırçaya alamamak. Herhangi bir fırça ile ürünü alabilmek neredeyse imkansız. Adeta ürünü kazımanız gerekiyor, ürünü kullandıktan kısa bir süre sonra üzerinde ( sanki su ile ıslanmış gibi ) kabuklanma misali bir tabaka oluştu. Önceleri bu durumdan kaynaklandığını düşündüm ve oluşan tabakayı selefon bant ile aldım, bir - iki kullanımda biraz daha iyi gibi ancak ardından sürekli tekrarladı. Kazıdım, ettim ama yok üzerindeki kabuklanmayı bir türlü yok edemiyorum ve yapısını sertliği de bu durumu perçinliyor.
              Zorlayarak fırçaya aldığımda ise verdiği renk gerçekten çok güzel oluyor aslında, tüm yüze uygulandığında hiç fazla, abartılı durmuyor, sağlıklı güzel bir ton katıyor insanın yüzüne. Renk numarasını bilmek isteyenler için yine de hatırlatayım, 84. Bu ürünün sanırım toplamda 5 ya da 6 rengi vardı diye hatırlıyorum. Söyleyecek fazla sözüm yok,  iyi ki normal fiyatıyla değilde indirimden almışım, sanırım 20 tl. gibi bir fiyata gelmişti.  
              Beklediğim performansı alamadığım bir ürün oldu, kendisine güle güle diyerek yazımı bitiriyorum.
           
              Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder