25 Nisan 2014 Cuma

AVON ANEW CLINICAL A - F 33 PRO LINE SERUM VE NEMLENDİRİCİ

                Merhabalar, güzel bir Cuma gününde yine birlikteyiz. Geçtiğimiz hafta çok ağır bir soğuk algınlığı geçirdiğim için yeni yazı giremedim ancak bugün yeni bir yazı, daha doğrusu 2 yeni Avon ürün yazısı ile karşınızdayım.
               Avon serum ve kremlerini diğer nemlendirici ürünlerine göre daha çok sevdiğimi belirtmiştim. Net üzerinde biraz araştırdığımda da çok fazla kullanıcı yorumu göremiyorum. Bu ürünleri yazmamdaki en önemli nedenlerde biri de seviyor oluşumun yanı sıra sponsor olunmamış, şahsım tarafından edinilmiş ürünler hakkında objektif gözlemlerimi paylaşabilmek ki bazı ürünleri gerçekten orta - iyi sınıfında buluyorum. Daha önce serinin göz kremini kullanmış ancak çok fazla memnun kalmamıştım, ne iyi ne kötü diyebileceğim bir üründü. Kullanıldığı sürece hafif etkisi olan, kullanmayı bıraktığınız anda hiç bir etkisini hissetmediğiniz ürünlerden. Ayrıca yazısı yok ama bitti - gitti yazılarımın birinde vardı diye hatırlıyorum.
              Bugün ki ürünlerimiz ise yine birbirinin tamamlayıcısı olan A - F 33 teknolojisi ile geliştirilmiş, kırışıklık mücadelesine yönelik serum ve nemlendirici krem ( serum için kataloglarda losyon denilmiş ).
              Öncelikle ürün teknolojisinden ve etkilerinden biraz bahsetmek istiyorum ardında kişisel yorumlarım gelecek.
              A - F 33 teknolojisi, Amino Fill 33 parçalı molekül formülü ile elde edilmiş. Bu molekül, cilt hücrelerindeki kolajen üretimini engelleyen süreci kontrol etmek ve baskılamak dolayısıyla kolajen üretimini attırmak amacı ile çalışıyor. A - F 33, hücrenin yapı taşı olan proteinler ( ki proteinin yapıtaşı da amino asittir ) ve hücre sıvısı olan matrix üzerine direkt etki eder ( Lise öğrenimini fen bölümünde tamamlamış olanlar Biyoloji dersinden hücre şeklini hatırlayacaklardır ). Sonuç, kısa bir süre içerisinde ( kataloglarda 7 - 14 gün denilmiş ) ince çizgi görünümünde azalmanın gözlenmesi. Unutmadan Avon' a özel patentli Amino Fill teknolojisi NeoStrata Laboratuvarlarında geliştirilmiş.
             Şimdi gelelim benim yorum ve ürün fotoğraflarıma, önce serum; ( Bu ürünün karton ambalajı ben fotoğrafları çekene kadar çöp sanılıp atılmış, çok üzgünüm prospektüs ve ambalaj üzeri bilgilerini veremiyorum ).




               Ürünümüz oldukça hoş plastik metal - gümüş görünümlü pompalı bir şişede geliyor. Serum olduğu için kıvamı çok yoğun değil ancak pek çok serum gibi oldukça akışkan da değil daha çok losyon kıvamında. Rengi hafif sarımsı, 2 pompa ürün tüm yüz ve boyun bölgesine yetiyor. Hafif silikonlu bir yapısı var gibi sürdükten sonra ciltte pürüzsüz ve oldukça yumuşak bir etki oluyor.




                Parmağımda gördüğünüz miktar yarım pompada çıkan ürün miktarı. Ürünün oldukça rahatsız edici hatta bazı kişilere göre ağır sayılabilecek bir kokusu var. Tarif etmem gerekirse kömür, katran kokusuna benzeyen bir koku. Bazı adi siyah  poşetlerde de buna benzer bir koku bulunur ya işte ben o kokuya çok benzettim. Ancak koku sürdükten kısa bir süre sonra geçiyor, kalıcı değil. Koku konusunda acaba benim ürünüm mü bozuk, son kullanmam tarihi mi geçti veya dış etkenlere maruz mu kaldı diye düşündüğüm çok oldu ? Sordum soruşturdum kullanan herkes ürünün aynı kokuya sahip olduğunu belirtti.
               Ürünün benim gözlemlediğim etkisine gelecek olursam ki alnımdaki birkaç çizgiyi saymazsam yüzümde belirgin kırışıklıklarım yok ve ürünü çok fazla bir beklentim olmadan kullanmaya başladım ancak birkaç hafta sonra akşamları kullandığımda sabah kalktığımda yanaklarımdaki gözeneklerimin sıkılaştığını ve daha az belirgin olduğunu fark ettim. Ancak şöyle bir durum var ki etkisi kalıcı değil en azından bir tüp ürün için geçerli belki bir kaç kez üst üste kullanıldığında etkisi  fazla olabilir. Bununla beraber Avon ürünlerindeki cilde fazla gelme durumu bu ürünlerde de var ki bu nedenle serum ve kremi birlikte kullanamadım. Akşamları serum, gündüzleri krem şeklinde devam ettim. Bu şekilde kullanıldığında serum 2 - 2,5 ay civarında yetiyor, pompalı ambalajı otomatik mekanizmalı olanlarda yani ürünü bastıkça yukarıya doğru çekenlerde dolayısıyla ürünü son damlasına kadar kullanabiliyorsunuz. Atomizer tipi pompalarda ürünün içinde illa ki belli bir miktar ürün kalıyor ve kalan miktarı çıkarmak oldukça zor olabiliyor. Ürünün miktarı 30 ml. ve normal fiyatı 70 tl. civarında ancak indirim zamanlarında 40 tl. civarında bir fiyata edinebilirsiniz. Ambalaj üzeri bilgisi,




               Sıra kremde, Krem denilmiş ancak kıvamı oldukça hafif, yapısı yoğun değil, makyaj altında nemlendirici olarak güzel duruyor, akma, ektra yağlandırma ve ürünlerin ikisi de herhangi bir alerjik reaksiyon vs. oluşturmadı. Nemlendirmesi oldukça başarılı. Rengi seruma göre daha beyazımsı, bu üründe bir miktar serumdaki kokuya benzer bir kokuya sahip ancak diğerine göre çok çok az, rahatsız etmiyor.






               Ürün diğer ürünlerle aynı şekilde gri plastik ambalajda geliyor. Kapağı çevir - aç kapak, aç - kapa kapak olsaydı daha iyi olurdu. Miktarı 30 ml. Bu ürünün etkisi hakkındaki fikrime gelecek olursam nötr diyebilirim. Kırışıklık vs. üzerinde anlatıldığı gibi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. Normal, nemlendirmesi iyi bir kremden pek farkı yok. Belki bu üründe birkaç kez üst üste kullanılmalı, etkisi o zaman daha iyi gözlemlenebilir. Ancak tek tüpte bu şekilde. Ne +, ne - bir etkisini görmedim. Bu ürünün normal fiyatı da 60 tl. civarında, bu ürünü de indirim zamanları 30 tl. 'ye kadar alabilirsiniz. Prospektüs ve ambalaj üzeri içerik listesi.






               Kremden vaat edildiği gibi bir etki görmediğim ama serumdan vaatlerinin dışında çok farklı bir etki ile memnun kaldığım ürünlerin serumundan elimdeki ürünler bitince belki tekrar edinebilirim.


              Mutlu ve sağlıklı günler, güzel hafta sonları dileklerimle, sevgiler....

1 yorum:

  1. Serum denenebilecek bir seviyede demek :) Ben de belki alır denerim :)

    YanıtlaSil