1 Nisan 2014 Salı

M.A.C 116 ALLIK FIRÇASI

               Kötü uygulanmış allık makyaj kabuslarından biri. Kendi cilt rahatsızlığım nedeniyle de uzun yıllar allık sürmekten kaçındım, pembe renkli tüm allıklardan daha da kaçındım. Ne zaman ki allık sürebilmeye başladım, bu kez de uygun fırça bulamamak işimi zorlaştırıyordu. İşin garibi geniş bir yüzüm olmasına rağmen yanaklarımın tamamını kaplayan büyük, bol tüylü fırçalarla - belki birazda benim beceriksizliğimden dolayı - uygulama yapamıyorum. Bu fırçadan öncesine kadar ufacık bir Maybelline allık fırçam ( yanlış okumadınız Maybelline fırça ) ve İsaDora  fırçamı kullanıyordum. Ne zaman ki M.A.C 116 allık fırçası ile tanıştım, allık sürmek ve hatta bazı açık renkli pembe allıklar bile kabus olmaktan çıktı benim için. ( Ülke gündemi ne halde ben oturmuş fırça, allık diyorum değil mi, çok üzgünüm aslında ama olanlara kafamı biraz dağıtarak, mola vererek dayanabiliyorum ).




            M.A.C 116, kılları ne çok sert ne de çok yumuşak olan bir allık fırçası. Yuvarlak kesimli, keçi kılı tüylerden oluşan fırça, elde üretilen M.A.C fırçalarından biri. Fırçanın sap uzunluğu 16 cm. civarında ve ahşap siyah boyalı klasik, permanent M.A.C fırçalarından, kıl boyu 3,5 cm. civarında, yuvarlak kesimli. Yandan press baskılı bu fırça allığı homojenize bir şekilde dağıtmanıza yardımcı oluyor. Kıl yoğunluğu sık sayılır ancak kesimi itibariyle öyle durmuyor.




              Ferrulesi gümüş renkli parlak nikel kaplı pirinçten. Uygulama ve yıkamada şimdiye kadar hiç kıl dökmedi. Fırçayı allık uygulamalarının dışında aydınlatıcı için de birkaç kez denedim, sonuç başarılı. Hatta kaş bitimi ile saç dipleriniz arasındaki mesafe genişse yani geniş bir alın yapınız varsa daha başarılı bir sonuç alabilirsiniz. Ben de durum tam tersi. Bununla beraber açılı fırçalarla başlangıç seviyesi kontur yapma işlemini artık başarabiliyorsanız bu fırça ile kontur bile yapabilir, T bölgesini ya da küçük bir yüzünüz varsa yüzünüzün tamamına pudra uygulaması yapabilirsiniz.


  

              Fotoğrafları büyütmek için lütfen üzerlerine tıklayınız. Yakın çekim nedeniyle çok pufidik, kocaman bir fırça gibi gözükmüş ancak öyle gözüktüğü gibi değil, tam ideal. Sapının uzun ve uç kısma doğru incelen yapısı ele rahat oturuyor ve uygulama kolaylığı sağlıyor.




           Fırçanın yandan görüntüsü de bu şekilde, Fırçanın en sevdiğim özelliklerinden bir de fırçaya gelen ürünü tamamını yüzünüze bırakması. Allık uyguladıktan sonra fırçanızı başka bir yere sürdüğünüzde asla allık kırıntısı göremiyorsunuz ki bu durumu fırçayı yıkarken de hissettim, neredeyse hiç boyalı, kirli su akmadı desem yeridir. Bu durumun önceleri ben hafif ve açık renkli allık uyguladığım için olduğunu düşündüm ancak yaz mevsiminde bazı koyu renkli bronzerlerimi allık olarak kullandıktan sonra yıkadığımda da değişmediğini gördüm. Fırçalarım içinde en sevdiğim ve uzun bir süredir benimle beraber olan allık fırçasına M.A.C Mağazalarından ve M.A.C Cosmetics Türkiye online sayfasından ulaşabilirsiniz.
           Unutmadan M.A.C fırçalar üzerindeki fırça numaraları bir süre sonra silinebiliyor, fırça numarasının silinmemesi için aldığımda numara üzerine şeffaf tırnak cilası sürmüştüm.    

          Sevgiler........      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder