14 Nisan 2014 Pazartesi

SHISEIDO LUMINIZING SATIN FACE COLOR - BE 206

                Haftaya güzel bir ürünle başlayıp kendi moralim de dahil  ekran başında moralleri biraz yükselteyim istedim. Çünkü bakarken, kullanırken ve yazısını yazarken bile beni heyecanlandıran bir üründen sizlere bahsedeceğim.
                Bu kategorideki ürünleri çok seviyorum ama standart ürünler yerine çok amaçlı kullanımlarıyla beni şaşırtan, farklı ürünleri seçmek beni daha mutlu ediyor.










               Markanın ana sayfasında, pudra - allık kategorisinde yer alan bir ürün ama aynı zamanda aydınlatıcı ve hatta bu rengin göz farı olarak bile kullanılabildiğini söyleyeyim.
               Yapısı ambalaj üzerinde yazdığı ve ürüne adını veren cinsten, gerçekten ipeksi, dokusu ve dağılımı çok çok güzel, belirgin bir kokusu yok. Kalıcılığı sürüş şeklinize göre biraz değişebiliyor. Aydınlatıcı olarak 6- 8 saat sorunsuz kalıcıyken, allık ve tüm yüzde kullandığınızda süre biraz daha kısalıyor elbette.



               Ürünün yoğun bir şekilde alınmış hali ve rengi yukarıdaki fotoğraftaki gibi. Fotoğrafları büyütmek için lütfen tıklayınız. Çok yoğun ve koyu bir altın sarısı gibi dursa da yüze dağıldığı anda hafifileyerek, canlı ve sağlıklı bir görüntü veriyor.




                Ok ile işaretli kısmın altında az dağıtılmış halini görüyorsunuz. Orijinal adına uygun '' yumuşak altın ışın '' durumu, ürünü yaz mevsiminde ya da gece kullanılacak yaldır yaldır bir ürün yerine dört mevsim ve günlük  hayatta da kullanılabilecek bir hale getiriyor. Miktarı 6,5 gr. ancak performansı nedeniyle uzun süre kullanabilirsiniz. Fotoğrafları yeni aldığım zaman çekmiştim, 4 aydır kullanıyorum herhangi bir azalma belirtisi görmedim. Hafif bir dokunuşla bile rengini vermesinin bunda etkisi çok tabii. Aydınlatıcı, allık sürdüğünüz tüm fırçalarla rahat uygulanabiliyor. Tüm yüze uygulamak istiyorsanız pofuduk bir pudra fırçası işinizi görür. Ben genelde Ecotools pudra fırçası ve İnglot 4 ss fırçamı kullanıyorum.




               Ürünün dış ambalaj fotoğraflarını ilk sırada görüyorsunuz, high end kategorisinde ama öyle durmayan, reklama yapma ihtiyacı duyulmadan tasarlanmış sade kahverengi, akrilik. Ambalajın içinde oldukça büyük bir aynası ve fırçası bulunuyor. Fırça, bu tür ürünlerin içinden çıkan fırçalara göre oldukça başarılı ve çok yumuşak. Çantada kullanıma uygun ve yanınızda başla fırça bulundurmadığınız zamanlarda işinizi görür cinsten. Dış ambalajın sağ alt köşesinde markanın Kamelya çiçeğinden ilham alınarak oluşturulmuş minik amblemi bulunuyor. Ambalaj üzeri ithalatçı firma etiketi, yine, yine ve yine içerik listesi üzerine yapıştırılmış. Aydınlatıcı özellikte bir ürün olduğu için illa ki Talc vs. içeriyor. Marka geçen yıl bu zamanlarda hayvanlar üzerinde deney yapmayacağını açıklamıştı ancak hayata geçirip geçirmediği konusunda ayrıntılı bir bilgi edinemedim.




               Ürün bulunduğu kategoride 8 renkten oluşuyor, 3' ü bu şekilde aydınlatıcı amaçlı ve diğer 3 renkte harika harika, pembe alt tonlu high beam tonlarındalar. Allık olarak kullanılabilen renklerinde pigmentasyonlarına hayran kaldım. Yakın bir zamanda edinemem belki ama ileride bir renk daha edinmeyi düşünebilirim, düşündüren tek nokta 120 tl. civarındaki fiyatı. Özellikle bu renk her mağazada bulunmuyor, birkaç mağaza gezmeniz gerekebilir ayrıca indirimleri takip ederek biraz daha uygun bir fiyata edinebilirsiniz.
             
               Aydınlık haberler alacağımız, güzel günler dileğiyle, sevgiler.....        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder