21 Mayıs 2014 Çarşamba

ÇEKİLİŞ SONUCU - KAZANANLAR !

                Merhabalar, ülke gündemi malum, hala kendime gelebilmiş değilim aslında ama blogda 15 Mayıs 2014 bitiş tarihli bir çekilişim vardı. Çekiliş sayfası için tık tık. Çekiliş bitmiş olmasına rağmen açıklamakta geciktiğim için tüm izleyicilerimden özür dilerim ancak geçtiğimiz hafta çekiliş sonuçları en son düşündüğüm şeydi ve sanırım herkes için böyleydi. Daha fazla geciktirmeden bugün artık sonuçları açıklamak istiyorum.
               Çekiliş sonuçlarını hemen açıklamamış olmama rağmen bitiş tarihi sonrasında gelen yorum ve katılımları eklemedim, bununla beraber bu çekilişte istediği hediye paketini belirtmeyen katılımcıların katılımları geçersiz oldu. Çekiliş sonucunda,  
                                         

                                         1. PAKET TALİHLİSİ : KİTAP GÜZELLİK,
                                         2. PAKET TALİHLİLERİ : BENSU YENER ve AYSUN GEVİNÇ,
                                         3. PAKET TALİHLİSİ : ÖZLEMM  


               Kendilerini tebrik ediyor ve mail adreslerinden ulaşıyorum, sizler de en kısa zamanda bana ulaşırsanız çok sevinirim, sevgiler......

3 yorum:

  1. Bugün aldığım en güzel haber bu oldu:) Hediyeler için şimdiden çok teşekkür ederim, iletişim bilgilerimi hemen gönderiyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. bilgilerimi gönderdim, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim merakla hediyemi bekliyorum:)

    YanıtlaSil