10 Temmuz 2014 Perşembe

REVLON JUST BITTEN KISSABLE BALM STAIN

                 Bu aralar yazı yazmayı biraz boşladım farkındayım, tatildeyim diye biraz bahane bulduğum ve biraz tembellik ettiğimi de ekleyeyim. Tüm bahanelerimi sıraladığıma  göre şu aralar en çok sevdiğim ürünlerden bahsedebilirim sanırım. Kalem ruj çılgınlığı devam ederken en merak ettiğim ürünlerden biriyle karşınızdayım.








                Ben bu kalem rujları sırf merakımdan ve netteki yorumlara hiç bakmadan tüm kalem rujlarla aynı olduğunu düşünerek edindim yani bazı özelliklerinden hiç haberim yoktu, ancak aldıktan sonra deneyince kullanmak için biraz bekledim, nedenine gelince gerek renkleri gerekse yapıları itibariyle yaz mevsimi için çok ideal olduklarını düşündüm. Neden derseniz yaz boyunca Akdeniz'in tuzundan kuruyan dudaklarımı yumuşatacak olması ve ruj tazeleme işinden beni kurtarması diyebilirim.
                Seride çok daha güzel renkler var ancak ben elimde doğal tonlarda başka ürünler olduğu için bu güzel renkleri seçmiştim iyi ki de öyle yapmışım çünkü sürdükten sonra müthiş derecede yumuşattıkları dudaklara bir de kalıcılıklarını dahil ediyorlar. Yapıları çok güzel, yapış yapış değil, sürdüğünüz anda çok hafif bir mentol kokusu ve tadı size eşlik ediyor sanki dudak dolgunlaştırıcı ürünlerdeki gibi bir efekt. Ancak çok  çok kısa bir süre sonra bu koku ve his tamamen kayboluyor. Ürün isminin içindeki '' just bitten '' ibaresininde bu his üzerine verildiğini düşünüyorum ancak ürünün herhangi bir dudak dolgunlaştırma etkisi kesinlikle yok. Müthiş derecede yumuşaklık katıyor, kalıcılığı ise bir kalem ruj için en iyi noktada diyebilirim, 4 - 5 saat ve yeme - içme sonrasında bile sizi memnun eder kalıcılıkta, çıktığında ise dudaklarınızda ruj sürüp sonrasında hemen silmişsiniz gibi güzel bir renk bırakıyor.


          

                 Bendeki renkleri Cherish Devotion ve Honey Douce. Üstteki Cherish Devotion ve alttaki Honey Douce. Her iki renkte ışıltı vs. içermiyor. Üstteki renk benim plaj rengi diye tanımladığım parlak bir pembe iken, alttaki renk daha doğal ve hafif koyu duran güzel bir dudak pembesi. İki farklı ışıkta renkleri görüyorsunuz.






                                                 Dudaklarımdaki görüntüsü ise aşağıdaki gibi;




                                                                   Cherish Devotion,




                                                                       Honey Douce.


                  Ürünlerin açma mekanizması alttan çevirmeli, açmak için kalemtıraş vs. ihtiyacının olmaması iyi, kapakları sıkı sayılır ama yine de iyi kapatmak lazım, çantada açılma ihtimali var gibi. Dış gövdeleri akrilik ve rujların iç rengiyle aynı yapmaya çalışmışlar, eğlenceli olmuş. Miktarı 2,7 gr. Ülkemizde bulunmayan Revlon ürünlerini netten güvendiğiniz satıcılardan edinebilirsiniz ve netteki fiyatları 25 - 35 tl. arasında.


                 Sevgiler......
            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder