13 Ağustos 2014 Çarşamba

BABE SPF 50 YÜZ İÇİN YAĞSIZ GÜNEŞ KORUYUCU

               Bu yaz başından beri yüzüm için kullandığım güneş koruyucu kremimi yazmak için geç mi kaldım bilmiyorum ama en azından iyice test etmiş oldum ve kesin - net bilgiler verecek olmaktan son derece mutluyum. Uzun süredir Roza için önleyici ve koruyucu olan Solante Tele Rubor adlı güneş kremini kullanıyorum ( yazısı burada ) ve kendisinden çooooook memnunum. Ancak bu yaz bir değişiklik yapmak istedim ve aynı özellikleri taşıyabilecek hafif formüllü, dayanıklı, alerjen olmayan ama bir o kadar da koruyan güzel bir ürün arıyordum. Tercihimi Babe SPF 50 güneş koruyucudan yana yaptım.





               Ürünümüz yağlı ciltler için uygun olan bir güneş kremi. Krem diyorum ancak losyon kıvamında, oldukça akışkan, sürümü kolay, iyice yedirirseniz beyaz iz bırakmıyor. Rengi hafif sarımsı, kokusu çok güzel ve hafif bana klasik Nivea krem kokusunu hatırlattı. Krem yağsız formüllü ancak sürdükten sonra yüzünüzde yağlıymış gibi bir his bırakıyor, ürünü ilk sürdüğümde '' hani bu krem yağsızdı '' diye hayıflandım ancak 6 - 7 dakika sonra cildimin kremi emdiğini ama parlak, güzel bir görüntü bıraktığını fark ettim. Bu noktada emilimi biraz geç diye düşünebilirsiniz. Suya ve terlemeye dayanıklı, deniz tatili dışında günlük şehir hayatı için de uygun, makyaj altında güzel duruyor hatta makyajı çok iyi tutuyor, gün içinde akma, kusma yapmadı ancak üzerine makyaj yapmadan önce biraz beklemek gerekiyor. Cildiniz çok çok daha yağlı bir yapıya sahipse şeffaf pudra ile destekleyebilirsiniz. Krem mat görünümü uzun süre koruyor ki bu şekilde daha da uzun süre koruyacaktır. Ürünün extra bir nemlendirme özelliği yok, çok kuru ciltler kış mevsiminde mutlaka nemlendirici üzerine kullanmalılar. Ben yazın yağlanan cildimde nemlendiricisiz de memnun kaldım.


  

               Kullandığım süre içerisinde herhangi bir alerjik reaksiyon, sivilce, tahriş vs. oluşturmadı hatta bu aralar farklı kullandığım tek ürün bu olduğu için değişik bir şekilde düzgün bir iyileşme ve yumuşaklık gözlemlediğimi de söyleyebilirim. Gözlemlediğim bu iyileşme ve yumuşaklık içeriğindeki % 0,25 oranındaki   E Vitamini ve Babe yatıştırıcı bileşenlerden de kaynaklandığını düşünüyorum.
               Ürün UVA ışınlarının yanı sıra UVB ışınlarına karşı da koruduğu için kızarıklık yaşamadan sağlıklı bronzlaşıyorsunuz.  






                                           Türkçe ve orijinal ambalaj üzeri ürün ve içerik bilgisi.










     
                    İspanyalı dermokozmetik firmasının ülkemiz temsilcisi Optimer Sağlık.  Unutmadan Babe ürünleri paraben içeriyor ancak ürünler cildin pH derecesine uygun, ayrıca ben fotoğraflamayı unutmuşum ama ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmiyor. Marka dermokozmetik markalar içinde en zayıf halka gibi gözükse de bence başarılı ürünleriyle sakince ilerliyor.
                    Markanın orijinal ve ülkemiz sayfalarına buradan ve buradan ulaşıp ürünleri inceleyebilir, tüm online eczane ve yetkili eczanelerden 50 tl. civarında bir fiyata edinebilirsiniz.


                    Sevgiler..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder