8 Eylül 2014 Pazartesi

AVON ANEW CLINICAL E - DEFENCE MULTI SHIELD LOTION SPF 50 ve DEEP RECOVERY CREAM

                Marka bu seriyi geçtiğimiz kış çıkardı aslında. Pek çok blogger yorumlayıp, yazdı. İlkbahardan beri ürünler benim de elimde ancak kullanmaya yeni fırsat buldum. Önceleri biraz tereddüt ettim seri kış mevsimine daha uygun gibi geldi ancak kullanınca fikrim değişti, Her zaman ki gibi önce serum ve sonra gece kremi yorumlarım.
               Seri, 50 güneş koruma faktörüne sahip bir gündüz bakım losyonu ve gece kreminden oluşuyor. Amacı, losyon ile cildi kış mevsiminin etkilerinden korumak ve  gece kremi ile de onarmak. Unutmadan serinin işareti, koruma altına alınmış hücre çekirdeğini temsil ediyor.








                    Serum, mavi degrade cam, ağzı pompalı cam şişede geliyor. Pompadan çıkan ürün miktarı iyi ama yüz ve boyun bölgesine tek pompa yetmiyor. 2 - 3 pompa ancak. Kıvamı adı gibi losyon kıvamında, rengi hafif sarımsı, Belirgin bir kokusu yok. Yapısı koruma faktörlü bir nemlendiriciden ziyade güneş kremine benziyor. Ancak bazı güneş kremleri gibi kesinlikle ağır, yapış yapış, yağlanma yaratan türden ve beyaz iz bırakan türden değil. Kullanırken yaz mevsiminde biraz ağır gelebilir diye düşündüm ancak hiç öyle olmadı. Çabuk emiliyor olması her açıdan işinizi kolaylaştırıyor. Yaz mevsiminde kullandığım için ben tek başına kullandım ama kışın kullanacaksanız yeterli gelmeyebilir, altına nemlendirici gerekebilir. Makyaj altında iyi duruyor, makyajda akma, kusma yaratmadı.  


            

                      Ürüne ait kullanım, içerik, prospektüs ve ambalaj üstü bilgileri.












                   Parlak karton ambalaj nedeniyle fotoğraflar güzel çıkmadı. Bu nedenle içerik listesi fotoğrafını 2 parça halinde çekebildim. Fotoğrafları büyütmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.
                   Sırada onarıcı ve yapılandırıcı gece kremi ;




                Serum ile aynı cam kavanozda gelen ürünün ağzında şeffaf koruma plakası bulunuyor. Herhangi belirgin bir kokusu yok, klasik Avon krem kokusu diyebilirim. Daha önce Anew serisi ürün kullandıysanız bilirsiniz. Rengi beyaz, kıvamı normal, emilimi seruma göre biraz daha geç. Yaz mevsiminde kullanmış olmamında etkisi var tabii, kışın daha kolay emileceğini düşünüyorum. Nemlendirmesi güzel, sabahları kalktığımda yumuşacık bir ciltle uyanıyorum, herhangi bir yağlanma etkisi yaratmadı. Etkisi konusunda ise ne yazık ki çok fazla bir şey gözlemleyemediğimi belirtmek durumundayım, yani illa ki bir etkisi oluyordur ama gözle görülür bir şey hissetiremedi bana. Tabii birkaç kez kullanıldığında etkisi fark edilebilir.






                                            Yine ürüne ait karton ambalaj bilgileri.










                    Ürünler kullandığım süre içerisinde hiç bir alerjik reaksiyon oluşturmadılar. Yalnız SPF içeren losyon Oksibenzon içeriyor. Alerjik bünyelerde reaksiyon oluşturabilir. Her iki ürününde miktarı 30 ml. ve fiyatları 60 tl. civarında ancak sık sık % 50 indirimde oluyor. Ürünlere Avon Türkiye sayfasından ulaşıp, ayrıntılı inceleyebilirsiniz.
                 
                    Devam eden çekilişime ise hala katılmadıysanız tık tık.

                    Sevgiler.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder