20 Kasım 2014 Perşembe

ALESSANDRO PEDIX CANLANDIRICI AYAK MASKESİ

                Ayak tabanı insan vücudundaki en kalın deriye sahip, Ortalama kalınlığı 4 - 7 mm. arasında değişiyor. Ayak tabanındaki derinin kalınlaşıp - herhangi bir hastalık olmaksızın - bakımsız hale dönüşmesi zaman içerisinde çok kötü bir görüntüye neden oluyor, fazla kilo, terliksiz gezmek ayak tabanındaki deriyi kalınlaştıran önemli etkenlerden bir kaçı. Kış mevsiminde pek önemsemediğimiz ayak bakımı özellikle yaz mevsiminde çok kötü bir görüntüye neden olabiliyor. Bu nedenledir ki bence ayak bakımı yaparak ( pedikür - oje - ponza yapılmasa bile ) ayak derisini yumuşak tutmak yaz - kış önemli.




                 Alessandro canlandırıcı ayak maskesi sıradan, normal bir ayak kremi ile beraber kullanılabilecek bir ayak maskesi. Adı canlandırıcı maske olunca insan çok farklı, mucizevi bir etki bekliyor, ha bu etkili olmadığı anlamına gelmesin ancak piyasada çok daha uygun fiyata adı maske olmayan ama bu ürün kadar etkili ürünler bulunabilir.




                Ürün beyaz renkte, kıvamı oldukça akışkan, hafif, güzel kokulu bir losyon gibi. İçeriğinde silikon, parafin türevi içerik maddeleri bulunuyor ki yumuşatma etkisini buna borçlu.




                Ürünün kullanma talimatı yukarıdaki fotoğraftaki gibi, ancak benim hoşlanmadığım durum burada başlıyor. Ürünü sürdükten sonra 15 - 20 dakika kadar bir süre ayaklarınızda bekletmeniz ardından ise yıkamanız gerekiyor ancak bu süre içerisinde hareket edemiyorsunuz. Terlikle, terliksiz veya çorapla hiçbir surette yürüyemiyorsunuz. Sürüp bekledikten sonra durulamak için banyoya emekleyerek gitmek de bir tercih tabii veya ılık su ile ıslatılmış küçük bir havluyu da yanınızda bulundurarak temizleyebilirsiniz. Zira ayaklarınızda bu krem varken yürürseniz düşmemeniz imkansız. Ben ürünün uygulama şeklini değiştirip yıkamamayı tercih ettim. Gece yatmadan önce sürüyorum ve bu iş için ayrılmış bir çorabı giyiyorum, yaklaşık 10 dakika sonra çoraplarımı çıkartıyorum, zira bazı  kuaför salonları da bu ürünü böyle uygulayabiliyor. En güzel uygulama şekillerinden biri de yazın plajda, deniz kenarında oluyor.
               Her durumda da sonuç yumuşak, pamuk gibi ayaklar. 5o ml. lik bu ürünü on line olarak veya bazı bayii salonlardan yaklaşık 40 tl. gibi bir fiyata edinebilirsiniz.

               Sevgiler.......

1 yorum:

  1. Böyle yeni ürünlerin yorumlarını okumak çok hoşuma gidiyor :)
    Blogunu takibe aldım canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil