14 Kasım 2014 Cuma

SIGMA SYNTHETIC PRECISION KIT - 4 BRUSHES

                    Ne zamandır fırça yazılarıma ara vermiştim. Bu haftanın son yazısı en en en çok sevdiğim fırçalardan birinin yazısı olsun o zaman dedim. Yalnız bol fotoğraf içerir, okurken sıkılmazsınız umarım, benden söylemesi.
                   Setimiz 4 parçadan oluşan bir sentetik fırça seti ki aynı fırçalardan oluşan ve sadece bir fırçası farklı olan 5' li bir fırça seti de bulunuyor. Ancak bana en gereksiz fırça P 88 olarak gözüktüğünden 4' lü seti almıştım. Her ne kadar bu P serisi fırçalar göz makyajı için tasarlanmış gibi gözükse de bence gözün seçebileceği yüzdeki hassas noktalarındaki makyajın fırçaları, bir nevi hassas ayar fırçalar da diyebiliriz yani.
                   Önce fırçalar hakkında genel izlenimim ve sonra tek tek ayrıntıları.








                                        Soldan sağa P 80, P 82, P 84 ve P 86

                Fırçalar sentetik  kıllardan oluşuyor, çapları 1 cm. civarında, dördü de oldukça yoğun, sık kıllı fırçalar. İlk kullanışta biraz sert gibi gelseler de birkaç kullanım ve 1 - 2 yıkama sonrası oldukça yumuşadılar. Sert oluşlarının bir sebebi de bana göre çok uzun kıllara sahip olmamaları, kıl boyu yaklaşık 1 - 1, 5 cm. arasında değişiyor. Yıkama esnasında ve sonrasında hiç kıl dökmediler. Kıllar duo fibre fırçalar gibi 2 renkten oluşuyor, dip kısımlar kahverengi ve uçlar beyaz. Saplar siyah, parlak boyalı, ahşap, sap uzunluğu 16 cm., elde tutuşu rahat, ferrulesi gümüş rengi parlak metal, marka ve fırça ismi ve numarası fırça gövdesine basılmış. P 80 ve P 84 biraz fazla ürün emiyor gibi ama bence çok sorun değil.

                                                                     P 80





                    Serinin ilk fırçası, concealer, leke ve yüzdeki kusurları noktasal halde kapatabileceğiniz  küt, düz uçlu bir fırça. Performansı güzel, ben bu fırçayla far bazı, krem far vs. sürmeyi de denedim, onlarda da başarılı sayılır, bu nedenle beyaz uçları kirli fotoğraflarımda.

                                                                   P 82





                Setteki en sevdiğim fırçalardan biri, küt - yuvarlak uçlu bir fırça, far bazı ve far uygulamak için en ideal fırça, krem far ve paint pot tarzı ürünleri de tam performansla uyguluyor. Yine kapatıcı uygulama konusunda da çok başarılı. Seviyorum.

                                                                      P 84





               Yuvarlak uçlu, açılı fırçamız setin 3. fırçası. Ağız, burun kenarı ve küçük dar alanlardaki problemlerin uygulama fırçası ancak benim en çok sevdiğim fırça olmasının nedeni mükemmel kapatıcı uyguluyor olması. Hatta göz altı kapatıcı uygulaması için bir sonraki  P 86 uygun görülürken benim için harika uygulama çıkaran bu fırça oldu. Gözaltlarına ve göz çukuruna uyumu çok güzel, ürünü güzel yediriyor, fırça izi bırakmıyor, gözünüzde darbe izi bırakmıyor. Tam not.

                                                                    P 86





                  Geldik 4.ve son fırçamıza, set içerisinde en çok merak ettiğim, hatta neredeyse bu fırça için satın aldığım ancak beni hayal kırıklığına uğratan, konik uçlu kapatıcı fırçamız ki bu fırçanın büyüğü olan F 86  Youtube makyaj guruları arasında efsane. Aslında bu fırçanın da göz çukuruna oturuşu ve diğer özellikleri güzel ama belki de benim gözlerim biraz büyük olduğu için güzel performans alamadım. Bu nedenledir ki en az kullandığım fırça bu oldu. Ancak hiç kullanmıyor değilim yine de, açık renk, düz ve krem  farlarda daha başarılı geldi bana.
                  Set fırça açıklamalarını içeren bir fotoğrafı da orijinal sitesinden alıntı olarak yerleştiriyorum.



                 Son olarak fırçaların karton kutusunu ve ambalaj üstü bilgilerini görüyorsunuz.




                Ürünü nasıl, nereden aldığıma gelince, Sigma' nın bazı ürünleri yeni yeni ülkemizde bazı on  - line kozmetik ecza sitelerinde satılmaya başlandı. Ancak bu seti görmedim. Ben geçen yıl Instagram' da güvenilir hesaptan satın almıştım. Yurtdışı online alış veriş yapmayı göze alırsanız orijinal sitesinden tek tek olarak almanız da mümkün. Orijinal site için  tık tık.

                Mutlu hafta sonları ve sevgiler.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder