19 Aralık 2014 Cuma

ALIŞVERİŞ - 6

                En son alışveriş yazımı 1 yıl olmuş yazalı, o günden bugüne alışveriş yapmadım değil tabii ki hem renkli kozmetik hem de cilt bakımı üzerine birkaç alışverişim daha oldu. Çok büyük çaplı değillerdi, ihtiyaçlarım dışında pek birşey almıyorum.
                 Bu süre içerisindeki alışverişlerimi ya buradaki eczanemden ya da online olarak turuncu kasa dan yaptım. Yalnız 2 haftadır bakınıyorum almak istediğim ürünlerde güzel indirimlere denk gelemedim. Ben de tercihimi bu ara çok adını duyduğum bir başka online eczane olan bu siteden  yaptım. Gelelim aldıklarıma;





            La Roche Posay Micel Solüsyon, Bioderma kullanıyorum ama bu kez bunu deneyeyim dedim. kampanyalı 1 alana 1 bedava idi yani 2x400 ml. oldu, fiyatı 45 tl.
           Bliss yağsız göz makyajı temizleyici. Çift fazlı göz makyajı temizleyiciler ve temizleme yağları yağ bütonu yapabiliyor, jel olanları seviyorum. Ne zamandır bunu merak ediyordum, zira cilt bakımı tanıtımında geçenlerde uzman bunu, toniğini ve oksijen maskesini kullandı çok beğendim. Normal satış fiyatı 70 - 90 tl. arasında değişiyor, sitede güzel indirim vardı, 42 tl.
          Vichy idealia eyes göz kremi, vichy de de % 50 indirim vardı, değişik bir ucu var, bakalım göreceğiz. Daha önce Vichy den bir başka göz kremi kullanıp çok memnun kalmamıştım, bakalım bu nasıl olacak. Fiyatı 33 tl.
          Babe tonik losyon, merak ettiğim ürünlerden bir daha 250 ml. oluşu çok cazip geldi, 27 tl.
          Firma yetkilileri de sağolsunlar 2 adet LRP tester gönderişler, temizleme sütü ve mini nemlendirici. Toplamda 146 tl. tuttu. Kargo ücreti + 4 tl. siteden daha önce alışveriş yapmadığım ve kredi kartı kullanmadığım için de kapıda ödeme seçeneği ile + 5 tl. daha ödemek zorunda kaldım ( ne saçmalık ). Ama yine de kampanyalı fiyatlardan memnun kaldım. Pazartesi akşamı geç saatlerde verdiğim sipariş Perşembe günü elimde oldu. Sipariş vs. aşamalarında mail bilgilendirmesi yapılmadı telefon edip siparişimi sorguladım.

          Birkaç gün içinde misel solüsyon ve toniği kullanmaya başlayacağım, göz makyaj temizleyici için ilk izlenmlerim güzel bakalım, deniyorum, elimdeki göz kremim bitince de vichy kullanılaca. Kullandukça yazıları gelecek.

         Sevgiler ve güzel günler dileğiyle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder