1 Ocak 2015 Perşembe

BOBBI BROWN SHIMMER BRICK COMPACT - BEIGE

                2014 ' ü güzel bir ürünle bitirdiysek, 2015 'e de güzel bir ürünle başlamalıyız diye düşündüm. Kendisini ne kadar zevkle kullanıyorsam yazısını da bir o kadar zevkle yazacağım. Yanılmadınız, tabii ki bir aydınlatıcı, bugün bu ürün yazısını okuyan olur mu bilmem ? ama bence 2015 ' e bu güzel, ışıltılı ürünle başlamaya değer.






                 Ürünümüz benim sevdiğim gibi hem göze hem yüze kullanılabilen, stripe efektli, altın ışıltılara sahip bir aydınlatıcı. Ürünü tek başına kullanabileceğiniz gibi mat allık üzerine de geçebilirsiniz. Bununla beraber renkleri de tek tek kullanmanız mümkün, Ben genelde 5 rengin harnalanmış halini sevdiğim için fırçamı yukarıdan aşağı hafif darbelerle değdirerek kullanıyorum.  
                Yapı itibariyle biraz yumuşak dolayısıyla hafif bir tozutma mevcut ama çok daha fazla tozutan benzer ürünlerle karşılaştığım için ben sorun etmiyorum. Kalıcılığı güzel, uzun saatler size eşlik ediyor.







                Bobbi Brown shimmer brick compact adlı ürünün her zevke uygun sanıyorum permanent 6 rengi bulunuyor. Bununla beraber LE ve koleksiyon renkleriyle sayı 12 ' ye kadar çıkıyor.  Beige olanın renkleri yukarıdan aşağıya açık sarı, şampanya, altın ve açık kahve tonların karışımından oluşuyor.  Bu rengi ben yaz mevsimine daha çok yakıştırıyorum aslında. Hafif bronz tene çok yakışıyor ama kendinizi ışıltılı ve canlı hissetmek istediğiniz zamanlarda kullanılabilecek bir ürün.
              Fotoğraflamak biraz sıkıntılı olsa da aşağıda farklı ışıkta çekilmiş 2 fotoğraf ürün renkleri hakkında fikir edinmenizi sağlayacaktır. Nette çok daha güzel fotoğraflar bulsaydım link verecektim ya da alıntı yapacaktım, ancak bulamadım.






                   Markanın kendine özgü sade ve zarif ambalajına ise çok değinmeme gerek yok sanırım. Miktarı 10. 3 gr. olan ürünü fiyatı 120 tl. civarında.
                   Ben buradan bu ürüne ulaşmamı sağlayan ve sayesinde sahip olduğum sevgili arkadaşım Ecem' e de çoooook teşekkür ediyorum. Herkes gibi O' nun da yeni yılı güzel geçsin, sevdikleriyle, sağlıklarla, güzel yüzü hep gülsün.

                  Yeni yılda hayatınızdan ışıltı, yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın, sevgiler...... 

2 yorum:

  1. Shimmer Brick'lerin Rose ve Nectar renklerini çok severek almıştım.Bu rengi de aklımdaydı bir ara ama araya başka ürünler girince kaldı.
    Çok güzel bir renk bence.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil