2 Şubat 2015 Pazartesi

NO NAME KİRPİK FIRÇASI

                 İster uygun fiyatlı, ister high end farketmez kirpiklerinizle uyum sağlayan, güzel gösteren, topaklanmayan, her bir telini tek tek ayıran bir rimel kullanın, benim kirpiklerim gibi seyrek ama tek kökten 2 - 3 dal kirpiğiniz çıkıyorsa kirpiklerinizin birbirine yapışmasına engel olamıyorsunuz. Normalde bu işlem için şu tipte çft taraflı bilindik kaş - kirpik fırçası kullanılsa da, ben bu tip fırçaları çok ince uçlu olmadığı için pek başarılı bulmuyorum.
                 Ben ( bazı rimellerde daha çok oluyor ki mesela Maybelline plastik uçlu ve Benefit They Are Real gibi ) rimel uygulamasının ardından dibinden biribirine yapışan kirpiklerimi ayırmak için ne zaman, nereden aldığımı hatırlamadığımve markası olmayan kirpik fırçamı kullanıyorum.







                 Benim fırçam da öyle aman aman kaliteli bir fırça vs. değil, küçük, sıradan, plastik bir fırça ancak çok ince uçlu olduğu için kirpikleri güzel tarıyor. Plastik bir kapağı ve diğer ucunda da göz kalemi dağıtmak için sünger bir aplikatörü var ama o tarafını hiç kullanmadım. İlk 2 fotoğrafta fırçayı temizlemedim ki rimel sürdükten sonra bu fırçayı kullandığımda fırça üzerinde ne kadar kalıntı olduğunu  fotoğrafları büyüterek görebilirsiniz.
                Fırçanın kirpik taradığım ucunun daha temiz fotoğrafı ise aşağıdaki gibi. Sünger aplikatörlü olan ucun fotoğrafını da kullanmamama rağmen ekliyorum.







                 
                   Bu fırça için fiyat bilgisi vs. veremiyorum ama benzerlerine rastlarsanız edinmek isteyebilirsiniz. Bu arada bu tip bir fırçayı kullanırken çok dikkatli olmanızı öneririm, aksi takdirde hiç yaşanmanızı istemeyeceğim anlık göz kazaları oluşabiliyor. İlk başlarda ben de yaptım, bir de bu fırçayı kullanırken acele etmemek, biraz yavaş davranmak gerekiyor.
                  Unutmadan aslında bu fırçanın şahı şuradaki Scott Barnes metal kirpik fırçası ama ulaşmak ne mümkün.

                   Sevgiler, bir sonraki yazıda görüşmek üzere......    

3 yorum:

  1. Metal kirpik fırçası Sephora indiriminde vardı, ince uçluydu dediğiniz gibi hem de ama almadım :)

    YanıtlaSil
  2. Bir süredir Sephora olmayan bir yerde yaşıyorum. Yakın zamanda İstanbul ziyareti de yapmadım. Sephora mağazalarında satılıyor olmasına çok sevindim dogrusu.....

    YanıtlaSil
  3. Bir süredir Sephora olmayan bir yerde yaşıyorum. Yakın zamanda İstanbul ziyareti de yapmadım. Sephora mağazalarında satılıyor olmasına çok sevindim dogrusu.....

    YanıtlaSil