12 Mart 2015 Perşembe

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER - 8 - BEE BEAUTY BODY CREAM

             Kozmetik severlerin çok sevdiği ürünlerden biridir vücut kremleri, çok yoğun nem verenler de '' body butter '' ibaresi ile bilinir. Pek çok markanın bu skalada ürünü mevcut. Bee Beauty Gratis' in kendi markalarından biri. Çok sevilen seri banyo ürünlerinden oluşuyor. Duş jeli, vücut peelingi ve vücut kremi şeklinde. Yılbaşı indiriminden çok kuruyan bacaklarım için vanilla & cheesecake kokulu body butter kremlerden bir tane seçeyim dedim.




                  Serinin diğer ürünlerini koklama şansım olmadı, bu ürünün ağzı da folyolu olduğu için açma şansınız yok. Kıvam ve yapı olarak oldukça koyu, nemlendirmesi güzel ama eğer fazla miktarda ürün alırsanız yedirmekte güçlük çekiyorsunuz ve çok kuru ciltlerin bile kremi emmesi biraz zaman alıyor.
                  Gelelim benim ürünle anlaşamadığım noktaya ki pek çok kez blogdaki ürün yazılarında belirttim. Koku hassasiyetim pek yoktur benim, kötü ya da farklı kokan ürünlerden pek çok kişinin aksine çok rahatsız olmam. Bitter kokuları severim. Ancak bu ürünün şekerli, limonlu, hafif vanilyalı kokusu beni çok ama çok rahatsız etti. Pek çok kişi bu kokunun adeta hastası, blog dünyası bayılıyor evet kalıcı ama bana kokusu sıvı sivrisinek ilaçlarını hatırlatıyor. Bu nedenle ürünün yarısını ancak kullanabildim. Yapısının güzel oluşu nedeniyle belki başka bir indirimde ahududulu olana bir şans daha verebilirim ama bu vanilya & cheesecake ile ııhh anlaşamadık.
               Ürünün yarısını kullandım, normalde 200 ml., kalan yarısını ise anneme verdim. Bu yüzden bir sonraki bitenler yazısında da görünmeyecek.

              Sevgiler.    

4 yorum:

  1. Bende kokusunu çok sevenlerdenim ancak dediğin gibi emilimi ya da arındırılması zor olduğundan tekrar almadığım bir ürün oldu.

    YanıtlaSil
  2. Bu serinin hepsini kullandım bunun haricinde ve hastayım kokularına. Resmen benim için mutluluk sebebi <3 belki sizinki bozulmuştur. Çünkü duş jelini kullanırken, fırından mis gibi limon ve vanilyalı kek kokuları geliyor gibi oluyor <3

    YanıtlaSil
  3. Bozulmus olma ihtimalini ben de dusundum ancak fotograflamamisim ama urunun son kullanma tarihi 2015- 8. ay, yani bozulma vs. yok.

    YanıtlaSil
  4. koku hassasiyeti yüksek biri olduğum için bi soru işareti oluşturdu şimdi ben de :)

    YanıtlaSil