10 Mart 2015 Salı

BİTEN KİRPİK BAZINDAN KAŞ SABİTLEYİCİ.......

                  Artık inovasyon mu dersiniz, modifiye mi, yoksa DIY ( do it your self ) proje mi bilemedim ? Siz bilirsiniz ? Ama bugün böyle bir ürün ile karşınızdayım.
                  Benim öyle aman aman gür kaşlarım yok, ama biraz kıvırcık oldukları için düzgün durmazlar. Bir de alt ve üst kısımlardan çıkmayan kısımları kalınlaştırmak için ciddi dolduruyorum.
                  Doldurduktan sonra hem düzgün dursun hem de daha doğal dursun diye Tweezerman kaş setinin içinden çıkan köpük formlu jeli kullanıyordum. Şuradaki yazımda biraz bahsetmiştim yazısı için  tık tık.
                  Elimdeki ürün miadını doldurunca başka ürünler bakınmaya başladım ama bu tip ürünler benim için hem çok elzem değil hem de epeyce fiyatlı. Derken kendimce böyle birşey düşündüm ki tahminimden daha başarılı oldu.




                Uzun süredir Estee Lauder Lash Primer Plus kullanıyorum. Yazısını hatırlamak isteyenler için buraya lutfen. Ancak bu işlem için çok kaliteli bir kirpik bazı seçmenize gerek yok. Bir süredir kozmetik marketlerde çok daha uygun fiyatlı kirpik bazları mevcut. En önemli nokta eskimiş kirpik bazınızın iyice bitmiş olması gerekiyor ki beyaz iz bırakmasın. Yapmanız gereken çok basit, biten kirpik bazına birkaç damla makyaj sabitleyici eklemek. Bu işlemi MAC Fix Plus ya da orta sertlikte ama kaliteli bir saç jölesi ile de gerçekleştirebilirsiniz.
                Yukarıdaki fotoğrafta üstte eski ambalaja ve altta yeni ambalajlı kirpik bazını görüyorsunuz. Bu benim 3 ya da 4. ürünüm olmalı, oldukça uzun süre yetiyor bir de şimdi bu ürünün siyahı çıktı, eğer ülkemize gelirse sonrasında onu da denemek istiyorum.




                 Yine bu fotoğrafta da üstteki bitmiş ürün fırçası ve alttaki yeni ürünün fırçası. Eğer isterseniz kahverengi bir mat fardan hafif kazıyarak bir tutam da ekleyebilirsiniz. Ancak hiç gerek kalmıyor, çünkü bir süre sonra sürekli kaşınızı boyuyorsanız, rengi dönecektir. Ayrıca buradaki amaç kaşı boyamak değil sabitlemek.
               Sonuç olrak kaşlarımı kıtır kıtır yapmadan, kavrulmuş tel kadayıfa çevirmeden, boşlukları dodurduktan sonra biraz düzgün biraz da dolgun göstermek istediğim için işimi görüyor. Ürünün içine eklediğim sabitleyici ise şurada yazısını yazdığım Skindinavia makyaj sabitleyici.
               Unutmadan burada sabitleyici olarak damlatacağınız ürünü biraz özenli bir ürün seçmek gerekir ki kaşlarımızda dökülme vs. yaşanmasın değil mi ?

              Sevgiler ve mutlu günler.......  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder