4 Mart 2015 Çarşamba

ESSENCE STUDIO CARING NAIL OIL

                 El kremlerinin tırnak kenarlarındaki etleri yumuşatmaya yetmediği durumlarda, tırnak bakım yağlarının devreye sokuyorum ben. Genelde çok daha ince yapıda oldukları için güzel sonuçlar veriyor, hele ki her gece düzenli uygulandığında. Essence tırnak bakım yağı da sempatik minik ambalajı ve uygun fiyatıyla denemeye değer diye düşündüm.




                 Ürünün böyle minik, güzel bir cam şişesi ve ucunda sünger aplikatörü var. Kapağı sıkı kapanıyor. Gece yatmadan veya manikür sonrası - ki uzunca bir süredir keserek değil de iterek manikür yapıyorum - tırnak kenarlarıma aplikatörü ile uyguluyorum, ardından tek tek tırnak yüzeyine ürünü yedirerek emilmesini sağlıyorum. Düzenli uygulandığında tırnak soyulmaları ve sağa sola çarpığımda kırılmaların çok az da olsa azaldığının gördüm, ürün tamamen emildikten sonra da el kremi uygularsanız sabaha oje sürmemiş olsanız bile yumuşak, kütikülleri rahatsız edici olmayan temiz tırnaklar sizi bekliyor olacak.




              Ben bu üründen önce menekşe yağı kullanıyordum ( yazısı için tık tık  ) ki çok memnundum ancak ambalajın ağız kısmı bir süre sonra problem oldu. Essence Studio Caring Nail Oil sanıyorum 5 ml. Hafif, narenciye kokusu ve 4 - 5 tl. civarındaki uygun fiyatı ürünü denenebilir kılan nedenlerden. Siz de denemek isterseniz ürüne Essence standlarından ulaşabilirsiniz.

             Sevgiler.......

              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder