13 Nisan 2015 Pazartesi

HARD CANDY FOX IN A BOX BLUSH - SMOOTH TALKER

                  Ülkemizde bulunmayan kozmetik markalarından bir de Hard Candy. Marka, Amerika'nın en sevilen drugstore markalalrından biri. Sevenleri haksız da değil çünkü hem çok sempatik hem de çok başarılı ürünleri bulunuyor. Makyaj bazı, renkli nemlendirici, likit aydınlatıcı, allık ve farları en başarılı ürünlerinden. Ben bugün allık kategorisinin '' fox in a box '' serisinden bir allığı anlatmaya çalışacağım. Renk, smooth talker.








                      Ürünümüz, 4 farklı renk içeren, mozaik görünüme sahip diyebileceğim bir şekilden oluşuyor. Bu tip ürünlerin tamamında olduğu gibi renkleri karıştırarak, asıl görevi olan allık olarak kullanabileceğiniz gibi ayrı ayrı göz ve yüzde de kullanabiliyorsunuz. Renkler birbirinden çok farklı ve aykırı gibi görünse de ( altınımsı sarı, lila, taupe ve koyu somon ) biraraya gelince çok güzel bir tona bürünüyor. Bu allık skalasında sanırım 5 renk seçeneği var ve bazı renkleri özellikle çok esmer ciltler tüm yüze kullanabiliyor.
                     Ürünün yapısı oldukça pürüzsüz, biraz yumuşak olduğu için hafif tozutuyor, cilde oturuşu güzel, kalıcılığı güzel sayılır 4 - 5 saat sonra tazelemek istiyor.


                 



                     Allığın küçük, sevimli, karton bir kutusu var. Kutuda biraz daha büyükmüş gibi gözükse de allık aslında miktar olarak çok daha az, 5, 7 gr. Kutunun ağzı mıknatıslı, kapanırken güzel kapanıyor ve kazara açılma sıkıntısı falan yaşatmayacak türden de sağlam. Ürünün kapağında bir de çok sempatik fırçası bulunuyor ki fonksiyonel değil, sadece görüntüden ibaret. Ben böyle yardımcı malzemeleri Barbie bebek oyuncaklarına benzettiğim için Barbie fırçası diyorum.



 
                        Ürün karıştırılarak sürüldüğünde içindeki ışıltıları ortaya çıkıyor. Renk olarak şeftali, pembe, somon karışımı diyebilirim. Elimin üzerinde renkleri göstermeye çalıştım, bu kez oldukçe güzel bir günışığı nedeniyle parlak çıktı. Fotoğrafların hepsi birbirine benziyor ancak ben yine de ekliyorum.








                      Bu ürün, yabancı makyaj blogları arasında Benefit allıklardan Sugarbomb allığa muadil gösteriliyor, ben elimde Benefit olmadığı için bır kıyaslama yapamam ama swatch aramalarında oldukça benzediği bir gerçek. Karşılaştırma yazılarını aratırsanız bulabilirsiniz. Ayrıca aralarında ciddi bir fiyat farkı da var. Fiyat demişken ben bu allığa sevgili Lens Makyaj blogunun sahibesi Cansu sayesinde çok uygun bir fiyata kavuştum. Ayrıca bu allığı benim kızım eğlenceli bulduğu için nadiren kullanıyor ve yaşı biraz daha büyüdüğünde onun olması için rezerve etti.
                    Ürünün karton ambalajının dışında bir de plastik ambalajı bulunuyordu. Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi;








                     Hard Candy ana sayfası ve ürünleri ayrıntılı incelemek için tık tık.

                     Sevgiler....... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder