3 Mayıs 2015 Pazar

NIVEA EL KREMİ

                     En sevdiğim el kreminin yazısını daha önce yazmıştım. Hatırlamak isterseniz tık tık. Geçtiğimiz günlerde aynı el kreminden alacakken marketten rastgele bir ürün deneyeyim diye bu ürünü sepete atıverdim.




                       Daha önce markanın bu tarz bir ürününü hiç denememiştim. Açık açık belirtmem gerekirse bu ürünü de klasik  Nivea krem tarzında bekliyordum ki ürün beni oldukça şaşırttı. Ürünün kıvamı oldukça koyu buna rağmen markanın klasik kremi gibi yağlı değil ( Mesela Neutrogena tarzı bir el kremi kullanıyorsanız çok sevmeyebilirsiniz ). Çabuk emiliyor hatta çok kuru ellere sahipseniz ya memnun kalmazsınız ya da bol miktarda sürmek isteyebilirsiniz.




                   Ürünün E vitamini ve deniz iğdesi içerdiği bu sayede özellikle tırnaklara da bakım yaptığı belirtilmiş, tırnak bakımı konusunda pek bir şey farkettiğimi söyleyemeyeceğim ancak tırnak kenarındaki etleri güzel yumuşatıyor. Ürünün bir de nefis bir kokusu var, kokusunun nedenide deniz iğdesi sanırım, C vitaminli ürünler gibi,  ben çok sevdim. Deniz iğdesi nedir derseniz efendim, ben küçükken bahçelerde illa ki bulunan hatta koparıp yediğimiz, turuncu renkli küçük meyvelelri olan bitki. Ayrıntı için tık tık.






                     Ambalaj üstü bilgileri ise yukarıdaki fotoğraflardaki gibi. Ürünün fiyatı 6 - 7 tl. gibi birşey sanırım. Ürünün bana göre tek olumsuz yanı çevirmeli kapağı, onun yerine aç - kapa kapak olmasını tercih ederdim.

                     Sevgiler.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder