22 Mayıs 2015 Cuma

RIMMEL MOISTURE RENEW RUJ - 230 CORAL GARDEN

                    Rimmel benim drugstore markalar içerisinde en sevdiğim marka diyebilirim. Genelde ürünlerin tamamı hem uygun fiyatlı hem de oldukça başarılı. Markanın rujları içinde, yoğun nemlendirme özelliği olan moisture renew serisi çok güzel renkler ve yumuşacık dudaklar sunuyor.






                      Bu serideki rujların yapısı çok güzel. Nemlendirme özelliği olan bazı rujlardaki gibi ne çok ağır, ne de rengi hemen uçup gidiyor. Yumuşaklığı içeriğindeki yoğun A, C, E vitaminlerinden kaynaklanıyormuş.  Renk olarak çok güzel bir pembeye de dönük koyu mercan gibi. Günlük olarak her duruma uyuyor sanki. Ayrıca özellikle bu mevsime de çok yakıştırdığımı söylemeliyim.




                    Dudağımdaki duruşu ise biraz daha koyu çıkmış. Ayrıca kalemsiz sürdüğüm için taşırdığımı büyük fotoğrafta şimdi farkettim.






                   Ürünün ambalajı da bir drugstore ürün için oldukça iyi. Çantada vs. açılmıyor, ayrıca dış ambalajın mor rengi oldukça hoş. Yaklaşık 15 tl. civarındaki fiyatıyla Rimmel London ürün standlarını Watsons Mağazalarında mıncıklayabilirsiniz.


                  Sevgiler......

4 yorum:

  1. renk hoş :) ama dudak kalemi ister ona da ben üşenirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende üşenmiştim sonuç fotoğrafta dudaktan taşan ruj

      Sil
    2. Aynen bende üşenmiştim sonuç fotoğrafta dudaktan taşan ruj

      Sil
  2. güzel bir renk, benim en sevdigim rujlarda hep bu tonlarda :D güle güle kullan!

    YanıtlaSil