1 Haziran 2015 Pazartesi

ALIŞVERİŞ - 7

                   Merhabalar, yeni bir gün, yeni bir ay, yeni ürünler, güzel bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım. İhtiyaç dahilinde aldığım ürünleri çabucak yazmak istedim. Hemen söyleyeyim, alışverişimi de şuradaki   siteden yaptım ki, tercih sebebim reklam vs.değil, indirmli fiyatları nispeten cazip ama bununla beraber kredi kartını mümkün olduğunca kullanmadığım için kapıda nakit ödeme, pek çok online dermokozmetik alışveriş sitesinde böyle bir ödeme bulunmuyor. Bir de bu şekilde alışveriş yaptığımda kargom müthiş derecede hızlı gönderiliyor. Zira Cuma günü öğleden sonra yaptığım alışveriş bu sabah elimdeydi.
                 Gelelim aldıklarıma;




                   Alışverişimin asıl sebebi son kontrolde cilt hekimimizin kızıma kepek için önerdiği Bioderma Node şampuan ve Bioderma Sebium yüz yıkama jeliydi. Hazır benimde Solante Tele Rubor almam gerekiyorken alışverişimi gerçekleştirdim.




               Bioderma Şampuanların 200 ml. lik tekli fiyatı sitede 40 tl.civarıydı. Node şampuan yağlı saçlar için bir ürün , kepek şu an çok azaldı, kışın daha fazla olduğunu belirtmiştim ama ikili kofre halinde DS şampuanı da bulunca sepete attım. Kofredeki DS şampuan 125 ml. yani tam boy değil ama fikir vermesi için yeterli. Kofre fiyatı 44 tl.




                 Yine aynı şekilde Bioderma Sebium jeli ben daha önce uzun süre kullanmıştım. Blogda ayrıca yazısı yok ama güzel bir ürün, karma - yağlı ciltler için güzel bir temizleyici - arındırıcı ürün. Bioderma jelin 200 ml. lik pompalı şişesinin fiyatı 40 tl. civarında ki bir de aynı ürünü 200 ml. lik tüpte satışa sunmuşlar 32 tl. 500 ml. lik 1 alana 1 bedava ürünün toplam fiyatı 50 tl. Çok uzun süre kızımla beraber kullanırız sanıyorum.




                     Gelelim bu alışverişimin odak noktası ürüne. Solante Tele - Rubor. Çok sevdiğim, başarılı, güzel bir ürün. Ayrıntılı yazısı burada. Rosacea probleminiz varsa memnun kalacağınız garanti.  Benim blog aramalarında en çok aranan - okunan ürün yazılarımdan da biridir. Geçen yaz başka bir ürün olan Babe kullanmıştım ki o da çok güzel bir üründü, memnun kalmıştım ama bu yaz  tekrar tercihimi Solante' den yana kullandım. Ürünle ilgili bir güncelleme yazısı da yazmayı düşünüyorum. Ürünün tek dezavantajı fiyatı, kutu üzerindeki fiyat 89 tl. ancak % 15 indirimle 76 tl. ye gelmiş oldu.
                    Sepete eklediğim ürünlerden biri de sevgili bakımblog da okuduğumdan beri merak ettiğim Hamilton Everyday Face Matte SPF 50 güneş koruyucu. Bu ürünün yazın parlama yapmaması çok cazip  ve tinted dediğimiz yani hafif renkli oluşu güneş kremi kullanımını deniz kenarı dışında günlük şehir hayatında da daha kullanılabilir kılıyor. Bu ürünün normal fiyatı da 76 tl. idi ancak aynı indirim oranı ile faturaya 63 tl.olarak yansıdı. Solante ile dönüşümlü kullanacağım. Çünkü güneş koruyucu benim yaz - kış kullandığım bir ürün, adeta bir zorunlu ihtiyaç.
                  Son olarak da tester  fotoğrafı. Aslında Solante Tele Rubor' un sonradan çıkan tinted versiyonunun numunesini istemiştim ancak bulunmadığı için bolca birkaç farklı seriden Vichy nemlendirici numunesi göndermişler. Tatil öncesi bu nemlendirici numuneleri çok iyi oldu doğrusu. Bakalım kullanıp göreceğiz.


                 


                 Ürünlerin ayrıntılı yazıları kullandıkça blogda olacak. Sevgiler ve mutlu haftalar dileğiyle..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder