4 Haziran 2015 Perşembe

AVON ANEW HYDRO - ADVANCE MOISTURIZING CREAM SPF 15 & DEEP MOISTURE CREAM

                         Marka, kış mevsiminde yeni bir nemlendirici seri çıkarmıştı. Hydro Advance adını verdiği seri, nemsiz kalan ciltlere yüksek oranda nem vermeyi hedefliyor. Kremleri ayrı ayrı kullanabileceğiniz gibi birarada yani birini gündüz birini gece kremi şeklinde de uygulayabilirsiniz.






                   Kremler klasik Avon ambalajında, kavanoz kullanımı çok pratik değil, miktarı 50 ml. Soldaki nemlendirici krem, SPF 15 içeriyor. Dolayısıyla gündüz kullanıma uygun, yapısı jel kıvamı gibi, rengi beyaz, fresh bir kokusu var, hafif yapılı olmasına rağmen emilimi biraz güç.


 

                   Sağdaki diğer kremse, daha yoğun kıvamlı yoğun nemlendirici krem. Hafif bir kokusu var, rengi açık somon gibi, yapısı yoğun olmasına rağmen emilimi diğer kremden daha kolay.




                  Kullandığım süre içerisinde cilde verdikleri nem düzeyini gerçekten çok beğendim ama iki krem arasında favorim yoğun nemlendirici krem oldu. Genelde bu tip yoğun kıvamlı kremlere biraz tedirgin yaklaşırım ancak akne vs. gibi bir sıkıntı yaşamadım. Eğer çok kuru ya da ileri yaşa sahipseniz yoğun nemlendirici kremi hem gündüz hem gece kullanabilirsiniz.
                 Ben kullandığım süre içerisinde yaşamadım ama bazı kullanıcılarda kızarıklık, kaşıntı, minik pütürcük gibi belirtiler olmuş. Avon içerik olarak temiz değil, bu nedenle bu sıkıntıları yaşayanları sık duyuyorum. Bence ivediyle içeriklerini düzeltme yoluna gitmeliler.




                 Sevgiler.....  

2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ben de yoğun olanı kullanmıştım. Aynen dediğin gibi, nemlendirmesi gayet başarılıydı; ama Avon'un kremleri bende sivilce yapıyor :/ Bir de parfümü fazla geliyor; ama sivilce yüzünden kullanmaya devam edemedim... öperim :)

    YanıtlaSil