30 Haziran 2015 Salı

BİTTİ - GİTTİ - 13 ( MAYIS - HAZİRAN 2015 )

                 Bir biten ürünler yazısından daha merhaba. Geçtiğimiz 2 ayda daha önceki aylara göre daha az ürün bitirdim. Biraz tembellik biraz da kozmetikten uzak durdum diyelim. Renkli kozmetik hiç bitirememişim ve yazıları hala yazılmayan ürünler var biraz geriden geliyorum bu konuda, affola. Şimdi bakalım neler bitirmişim.




1 - Rexona Deodorant : Standart sevdiğim ürünlerden, ferah, taze bir kokusu var.
2 - Avon TTA Always Parfüm : Yeşil rengine vurulmuştum, kokusu da güzeldi. Yasemin, kokusu baskındı, tam bir ilkbahar - yaz parfümü ama her zamanki  gibi çok çok kalıcı değil.
3 - Giovanni Saç Maskesi : Yazısı için tık tık . Sevmiştim ama öyle mucizevi bir etkisi yok bence. İçinde 2 - 3 kullanımlık kaldı, sanıyorum tekrar almam, başka bir ürün denerim.
4 - TTO Göz Şampuanı : Yakın zamanda saç ve vücut için olan bir versiyonunu yazmıştım. İlginç bir ürün yazısı yakında gelecek.
5 - Avon Senses Peeling - Duş Jeli : Özel olarak yazısını yazmadım. İçinde tanecikleri olan bir duş jeli, kıvamı çok sıvı değil. Köpürmesi fena değil. Ben bir süngere dökmeden elime sıkıyorum ve özellikle batıklar için peeling yapıyorum o esnada çok köpürmüyor. Sonra ister durulayabilirsiniz ister üzerine başka ürün uygulayabilirsiniz. Bu yeşil limon kokulu olanı, kokusu nefis ama maalesef kalıcı değil.
   



6 - Dirty Works Nem Maskesi : Yazısı için tık tık. Ahhhh çok sevmedim, oldukça büyük bir kısmı duruyor, anneme gidecek, ben yazın nem maskesi kullanmıyorum, annem yaş ve cilt tipi itibariyle yazın da kullanabilir.
7 - Nuxe Yüz Temizleme Jeli : Yazısı burada . Çok sevdiğim bir ürün, harika, bunun içerisinde de 2 - 3 kullanımlık kaldı. Yakın zamanda almam sanıyorum çünkü daha geçenlerde Bioderma almıştım kızım için, yaz boyunca bende onu kullanırım, kışın belki Nuxe dönüş yaparım.
8 - Avon Nutra Effects Tonik. Yazısı yakında gelecek, değişik bir ürün.




9 - TTO Şampuan : Yakın zamanda yazısını yazmıştım, tık tık
10 - Ketoral Şampuan : Yine bir kontrolde doktorumuz önermişti. Blogda özel olarak yazısını yazmadım. Bir tane kullandık, etkisini çok gözlemleyemedim ama kepek konusunda etkili gibi yalnız saçları çoooooook kurutuyor. Rengi kırmızı, kokusu harika, fiyatı 8 - 9 tl.




11 - Avon Nutra  Effects Nemlendiriciler : Yazıları yakında gelecek. Yağlı ciltler için dengeleyici seri. Gündüz kremi fena değil, gece kremi jel yapıda ama anlaşamadık.
12 - Pure Beauty Geoaqua Serum : Yazısı yakında gelecek.




13 - Mufe Yeşil Makyaj Bazı : Yazısı için tık tık. Sevdiğim bir ürün, 1 / 3 ' ü duruyor. Önümüzdeki günlerde biter diye düşünüyorum, sevdiğim bir üründü, sanırım bu seriyi yenilediler ve ambalajla beraber içeriği de değiştirmişler, yeni tüp ambalajdaki ürünlerin bununla aynı olamadığını okuyorum.  Kışın tekrar kızarıklık için bir green primer almayı düşünüyorum ama bu kez hakkımı Smashbox olarak kullanabilirim. Ayrıca bu ürünün bir de güneş koruması olsaymış harika olurmuş.
14 - Avon Kaş Kalemi : Markanın sevdiğim  ürünlerinden, sıklıkla bitiyor ve bittikçe alıyorum genelde evde yedeği oluyor. Yazısı için tık tık.
15 - Pure Beauty Göz Kremi : Lift and Nourishing göz kremiydi galiba. Yazısı yakında.


              Bir bitenler yazısının daha sonuna geldik. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Sevgiler......

1 yorum:

  1. Rexona deo alüminyum içermediği için ben de zevkle kullanıyorum

    YanıtlaSil