23 Haziran 2015 Salı

FLORMAR TERRACOTTA BLUSH - ON - 46

                   Flormar terracotta serisinden en az bir ürün kullanmayan var mı ? bilmiyorum. Pek çok kozmetik severin de neredeyse ilk ürünü. Terracotta serisinin pudraları gibi allıkları da bence çok güzel. Ne zamandır bir allık yazısı da yazmamıştım hani ama lafı çok uzatmayacağım çünkü fazla söze gerek yok.






                      Yapısı, dokusu ve en önemlisi de bence rengi çok güzel. Müthiş güzel bir canlılık katıyor cilde ve her ne kadar bu yaz güneşi çok görememiş olsak da yaz mevsimine çok yakışan bir renk. Ürün miktarı 9 gr. ve şu an fiyatları sanırım 30 tl. civarında, ben çok uzun bir süre önce almıştım.  
                       Blogdaki diğer Flormar yazılarına blog arama etiketinden ulaşabilirsiniz. Arka etiket, içerik ve ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğrafta.


1 yorum:

  1. çok başarılı ürünler bular eskide beri kullanırım ben.. ama fiyatları epey arttı son zamanlarda değil mi?

    YanıtlaSil