2 Haziran 2015 Salı

JOHN FRIEDA FRIZZ EASE FLAWLESSLY STRAIGHT - DÜZLEŞTİRİCİ ETKİLİ GÜNLÜK ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

                        Daha önce markanın bir başka şampuan ve saç kremini kullanmıştım. Arama etiketinde yazısı mevcut. Oldukça da memnun kalmıştım, sonrasında kıvırcık saçlarım için farklı bir seriyi denemek istedim.






                     Baştan söylemeliyim ki hem şampuanı hem de saç kremini ayrı ayrı çok beğendim. Hatta eşim ( ki şampuanın 3. tüpü sanırım, bitenler yazılarına eklememiş olabilirim ) müthiş derecede yumuşak ve adeta ''ahenkle danseden '' saçlar elde ettiği için neredeyse şampuanın hastası oldu diyebilirim.
                     Şampuan ve saç kreminin kendine ait güzel kokuları mevcut ancak kalıcı değil ne yazık ki, şampuanın rengi hafif sedefli gibi, saç kremi ise mat beyaz, ambalajların karışmaması için kapakları farklı renk yapılmış. Miktarları yine aynı 250 ml., tüp kullanımı çok rahat.
                    Etkilerine gelirsem,  kıvırcık ve oldukça fazla derecede elektriklenme problemi olan saçlara sahibim, bazen nemsiz kaldığı için kuruma problemi de olabiliyor, ısı ile şekillendirerek bazen düzleme bazen de maşa yapıyorum. Ancak bu düzleştirme işleminin şampuan ve saç kremi ile gerçekleşeceğinden çok emin değildim ki kabarma ve elektriklenme minimum düzeyde ve düzelme durumu oldukça  iyi. Elbetteki bir düz fön çekilmiş saç durumu yok hatta eğer çok çok kıvırcık saçlarınız varsa düzelme daha az olacaktır veya yağlanmaya eğilimli saçlarınız varsa bu  kez de olduça hacimsiz ve sık yağlanan saçlara sahip olursunuz ( hele bir de üzerine maske ve sonrasında nemli saça uygulanan yağ benzeri bir ürün kullanırsanız ). Bu durumda krem, maske veya bakım yağı işlem basamaklarından birin atlayabilirsiniz.
                  Ürünün içeriği temiz değil, ambalaj üzeri bilgileri aşağıdaki gibi. Her bir ürünün fiyatı 25 tl. civarında, kozmetik marketlerden indirimleri takip ederek daha uygun fiyata edinebilirsiniz.








                 Sevgiler........

1 yorum:

  1. John Frieda yi hep severdim yillardir,ama sanki Brilliant Brunette serisinin icerigini degistirmisler, eskisi gibi iyi degil, birde kötü geldi sacima en son aldigimda. Bunlarin mini boylari oluyor bazen, varsa birde bu seriyi denerim madem iyi :)

    YanıtlaSil