10 Haziran 2015 Çarşamba

L' ACTION EYELASH TREATMENT - KİRPİK BAKIM MASKARASI

                     L' action ürünleri Gratis Mağazlarında satılıyor. Değişik ve orijinal ürünleri var. Hatta ürünlerinden tüy azaltıcı losyonu daha önce kullanıp memnun kalmıştım. Okumak isterseniz tık tık. Geçtiğimiz günlerde de markanın bir başka ürününe denk gelip denenmek istedim. Baştan söyleyeyim üründen memnun gibiydim, herşey yolunda gibiydi ki ürünü düşürüp kırdım ve bir daha da dolaştığım mağazalarda denk gelemedim. Denk gelirsem bir kez daha denemek istiyorum. Şimdi gelelim ürüne;








                   Ürünümüz yukarıdaki fotoğraflarda görüldüğü gibi bir ağzı kilitli poşet ambalaj ve içinden çıkan normal bir standart şeffaf rimel ambalajından  oluşuyor. Fırçası kıl fırça şeklinde. İçerideki ürünün kıvamı jel yapıya sahip, saç jölesi kıvamında. Hatırladığım kadarıyla belirgin bir kokusu yoktu.  Kullandığım süre içerisinde herhangi bir yanma, kaşıntı, alerjik reaksiyon da oluşturmamıştı.
                   Ürünün adından mütevellit bakım yapıp yapmama konusunda ise henüz bir fikrim oluşmamıştı ki yukarıda bahsettiğim gibi şifoniyerimin üzerinden düşüp, akrilik ambalajın ağız kısmı komple kırıldı ve içindeki jel aktı. Ancak bakım yapma dışındaki fikirlerim, kirpikleri tek tek ayırıp, uzattığı yönünde, tabii bu işlemi yaparken bir miktar sertleştiriyor ama öyle tel kadayıf kıvamında kıtır kıtır değil. Maskara altında uygulanabileceği belirtilmiş ancak ben öyle denemedim. Bu ürünü, bakım mevzuu olunca kaş yoksunu ben kaşlarımda da kullandım. Sabit tutma işini güzel yapmıştı.  Ürünün normal fiyatı sanırım 19 tl. ydi. İndirimden 10 tl. ye almıştım. Gratiş Mağazalarında denk gelirsem tekrar denemek istiyorum. Ürünü ilk kullanımda fotoğrafladığım için bu kez tüm fotoğrafları mevcut. Ambalaj üstü kullanım ve içerik bilgileri aşağıdaki gibi;







6 yorum:

  1. Bende bu tarz bir ürün almak istiyorum, kirpiklere bakim yapacak birsey, kaslari taramak ve sabitlemekte güzel ama benim kaslar zaten pek uzun olmuyor iple aldirdigim icin :)

    YanıtlaSil
  2. tam etkisini hiç kimsede okuyamıyorum o nedenle de alamadığım bir ürün..

    YanıtlaSil
  3. Ben de etkisini göremeyenlerdenim bu ürünün. Uzun süreli kullanımda jel garip bir şekilde şeffaf ama kahverengi bir hale bürünüyor. Kullanmayı bıraktım ben de bu sebepten.

    YanıtlaSil
  4. Kahverengiye dönmesinin sebebi tam olarak çıkaramamış olduğumuz maskara artıklarının her sürüş ve fırçayı şişeye geri sokuşumuzda ürüne bulaşmasından ve rengini böyle değiştirmesinden kaynaklanıyor fakat etkisi konusunda pek bir fikrim yok sanırım sadece güç kazandırıyor yani zaten mevcut olan miktarda ve uzunlukta kirpikleri dayanıklı hale getiriyor, uzama ve gürleştirme konusunda emin değilim

    YanıtlaSil
  5. Kizlar ben su an bu urunu kullaniyorum kullanali 2 hafta faydasi oldumu diye sorarsaniz farkedilir bi faydasi olmadi kirpigimi biraz doldurdu ve uzatti ama dedgim gibi farkedilir sekilde degil serumun icindeki kahverengi yapida arkadasimiz dedigi gibi kirpikte kalan rimel bulasigi serumun rengini degistiriyor fircaya bulastigi icin

    YanıtlaSil
  6. Gözle gorukur bir faydası olması için ne kadar kullanmaliyiz

    YanıtlaSil