8 Temmuz 2015 Çarşamba

MAKYAJ ÇANTAM -2 - EASTPAK KALEM KUTUSU

                  Evet ana başlığı yanlış okumadınız, bugünün ürünü benim makyaj çantası yerine kullandığım bir kalem kutusu.






                Esasen sırt çantaları ile pek ünlü bu markanın kalem kutusunu geçtiğimiz zamanlarda bir okul döneminde kızıma almıştım ancak sonrasında o kadar beğendim ki tam aradığım makyaj çantası olduğunu düşündüğümden kendime de bir tane ediniverdim. Kanvasa benzeyen bir kumaşı var, içi sentetik astarlı. Ürün sert yapısı nedeniyle biraz yer kaplıyor ancak kozmetik ürünleriniz için tam koruma sağlıyor. Bu tam koruma olayına ben biraz takıntılıyım efendim çünkü özellikle kendi aracınızla seyahat etmiyorsanız kara - hava her türlü yolculukta neredeyse bagajlara top muamelesi yapılıyor. Yani 3 basamaklı bir asal sayı verilen cam şişede bir fondötenin ya da allığın uçak yolculuğunda kırılmasını kimse istemez, pisliği de cabası. Hal böyle olunca ve benzer durumlar birkaç kez başıma gelince biraz daha dikkat eder oldum bu duruma.




                 Ürün bence günlük kullanım amacıyla, el çantasında gezdirmek için çok uygun değil ama büyük çanta kullanıyorsanız veya sabah evden çıkıp akşam dönüyorsanız ya da tüm gün araç kullanıyorsanız belki. Ben genelde kısa seyahatler için kullanıyorum. Ürünün 4 cm. derinlikteki alt bölümü temel ürünleri alır cinsten. Belki çok uzun seyahatlerde ya da çok fazla ürün almanız gereken durumlarda yetmeyebilir ama temsili yerleştirdiğim ürünler ve hala biraz boş yer olduğu görülüyor.
                 Üst tarafta ise kalem ( affedersiniz çoğunlukla fırça ) yerleştirdiğim bir bölüm bulunuyor. Bu bölümün arkasında ise fermuarlı küçük bir cep var. Burada da yine temsili ürün fotoğrafları.




                Bir önceki makyaj çantası tanıtımı yazımda tık tık. bir izleyicim ürünleri de görmek istemişti, bu çantanın içerisindeki ürünlerin pek çoğunun yazısı blogda mevcut, etiket listesinden ulaşabilirsiniz. Bir sonra ki makyaj çantası yazısında yetiştirebilirsem tatil makyaj çantası ve içindeki ürünleri yazacağım.
               Unutmadan makyaj çantası kirlendiği takdirde çamaşır makinesinde ılık derecede yıkanabiliyor  ve deforme olmuyor. Ürünün fiyatı ise ben aldığımda 30 - 35 tl. arasında değişiyordu. Kırtasiyelerde buna benzeyen pek çok değişik alternatif var.
              Sizin de kozmetik için kullandığınız kırtasiye ürün alternatifleri varsa ve paylaşmak isterseniz sevinirim.


         

               Sevgiler........
         
         

1 yorum:

  1. Makyaj için aldığım yeni ürünleri koymak için bu şekilde bir kalem kutusu arıyordum. Fiyatı biraz artmış. Ben 50 TL'ye aldım. Nezih kırtasiyeden (https://www.nezih.com.tr/markalar/eastpak/kalem-kutulari) ilgili ürünü bulabilirsiniz. Buradan hem kendime hem de arkadaşıma aldım. Gerçekten tavisye ederim. :)

    YanıtlaSil