24 Temmuz 2015 Cuma

PURE BEAUTY GEOAQUA ULTRA - HYDRATING SERUM

                  Özellikle kışın nem veren ürünleri kullanmaya daha çok gerek duyuyorum, serum aşamasını mutlaka ( hiç olmazsa akşamları ) uygulamaya, atlamamaya çalışıyorum. Watson Mağazalarının kendi markası olan Pure Beauty -  Geoaqua  serisinin daha önce de birkaç ürününü  deneyip memnun kalmıştım. Serumunu da severek kullandım.






                   Ürün pompalı, plastik şişede gelen, oldukça ince yapılı bir ürün. Bu nokta da baştan söyleyeyim eğer tek başına kullanacaksanız ve çok kuru, olgun bir cilde sahipseniz nem vermesinden memnun kalmayabilirsiniz. Sürdükten sonra bir süre ıslak bir his bıraksa da, sonra cilt tarafından güzel emiliyor, yapışkanlık bırakmıyor. Ortalama 2 pompa ürün yetiyor. Belirgin bir kokusu yok, rengi hafif jel beyazı gibi. Ben bu ürünü Gratis' in tek kullanımlık maskelerinin içinde barındığı sıvıya benzettim. Ürün paraben içermediği için yanma vs. gibi bir yan etkisi olmadı. Ben kullandığım süre içerisinde verdiği netlikten oldukça memnun kaldım. Hatta alırken 2 tane almışım, elimde açılmamış bir tane daha var ama kullanmak için kışı bekliyorum.




                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi;








                    Ürünün miktarı 30 ml. ve fiyatı 20 civarında. Yalnız özellikle serum her zaman raflarda olmuyor. Belki denk geldiğinizde edinmek istersiniz.


                   Sevgiler........

2 yorum:

  1. nar özlü seriyi denemek istiyorum bu markanın ben..

    YanıtlaSil
  2. Severk kulladığım bir marka.Ben de beyazlatıcı serinin serumunu kullanmıştım.Takibe aldım bana da beklerim :)

    http://brhylmvr.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil